Reisbureaus introduceren afhaalpunten voor internet

Als eerste reisbureauketen introduceert TravelXL voor internetboekingen specifieke 'Click & Collect' afhaalpunten op haar reisbureaus.
Klanten die op internet een vakantieboeking maken, hebben hierbij de keuze om de reispapieren af te halen of thuis toegestuurd te krijgen.

De consument maakt op de TravelXL website of die van reisorganisaties als Holland International, OAD, Neckermann, de Jong Intra en Vrij Uit dan de gemakskeuze om de verdere afhandeling van de boeking via een van de 20 vestigingen van TravelXL met 'Click & Collect' te laten plaatsvinden. Zonder meerprijs maar wel met extra's en het grote voordeel van persoonlijke service en advies van het reisbureau.

TravelXL volgt als eerste reisorganisatie in Nederland de trend van het groeiende aantal afhaalpunten bij internetaankopen. Bedrijven als Blokker, HEMA, en AH hebben eerder met succes dergelijke afhaalpunten in hun winkels ingericht.

"Wij maken het de voor de gemaksconsument nog aantrekkelijker om ook bij internetboekingen voor het reisbureau te kiezen. Als extra's biedt TravelXL 24 uur bedenktijd, controle op onjuistheden, gratis reistips en advies, printen de vouchers en tickets, gratis kofferlabels en niet onbelangrijk wij blijven het aanspreekpunt voor, tijdens en na de reis."

"Internet en reisbureaus blijven elkaar met deze 'cross channel' strategie ook in de toekomst stevig ondersteunen", aldus Ronald Raadsheer woordvoerder van de keten.

TravelXL is een jonge dynamische reisbureau keten met 20 vestigingen, waarbij de ondernemer er nog dagelijks zelf voor zorgt dat de klant juist die service krijgt die de klant zo waardeert. Tot de groep behoren tevens enkele websites en 15 mobiele reisadviseurs.

Geplaatst in:

Wilt u meer informatie: Ronald Raadsheer 06-51063563 of E: info@travelxl.nl