Wijziging Raad van Bestuur Free Record Shop Holding

Capelle aan den IJssel, 26 oktober 2012 - De Raad van Commissarissen van Free Record Shop Holding heeft per 1 november a.s. drs Herman Hovestad en Cees van Wijngaarden RA in de Raad van Bestuur benoemd. Herman Hovestad treedt toe als CEO binnen de Raad van Bestuur. Hierbij neemt hij de operationele leiding over van Hans Breukhoven (Founder en DGA Free Record Shop Holding). Hans Breukhoven blijft aan als voorzitter Raad van Bestuur en richt zich op ontwikkeling, strategie, vastgoed en innovatie.

Cees van Wijngaarden wordt verantwoordelijk voor Finance, ICT en Logistiek en volgt hiermee CFO Leen Saarloos op die de onderneming per 1 oktober jl. heeft verlaten.

Serge Couvreur blijft binnen de Raad van Bestuur verantwoordelijk voor de commerciële aansturing van de gehele organisatie binnen de Benelux.

Free Record Shop Holding bevindt zich in een periode van herstructurering. Na sluiting van het hoofdkantoor in België in 2011 zijn de verschillende activiteiten van de Holding nu ondergebracht binnen het hoofdkantoor in Capelle aan den IJssel. Met de ervaringen en kennis van Herman Hovestad en Cees van Wijngaarden zal de Raad van Bestuur beter in staat zijn het bedrijf verder te optimaliseren.

De samenstelling van de Raad van Bestuur van Free Record Shop Holding B.V. is vanaf nu als volgt:
Voorzitter: Hans Breukhoven
CEO: Herman Hovestad