NuCash.nl: betrouwbaarheid bewezen door 100.000 leden

Geld verdienen met het lezen van reclame emails

NuCash laat zich het beste omschrijven als een online spaarprogramma waarbij jij als consument een beloning krijgt voor het lezen van (reclame) e-mails en het meedoen aan marktonderzoeken. Zie het als een digitale folderloop waarbij niet de verspreider maar de ontvanger van de folder een vergoeding krijgt voor het bekijken van de advertentie.
In de afgelopen 23 maanden - NuCash is gestart op 2 mei 2010 - is wel gebleken dat het concept levensvatbaar is. De 100.000 ledengrens is voor ons een mooi uitgangspunt om door te groeien het komende jaar. Leden zijn over het algemeen genomen tevreden en geven goede reacties. In deze relatief korte periode is er dan ook al ruim 265.000 euro uitgekeerd en dit bedrag loopt maandelijks op met tienduizenden euro's.

Als eigenaren van NuCash.nl, een project dat toebehoort aan Online Activity B.V. - een jong ICT bedrijf in Tilburg - zijn wij enorm trots op het resultaat dat we bereikt hebben. In nog geen twee jaar tijd heeft Online Activity zich weten op te werken tot een belangrijke speler in de markt van online marketing, in het bijzonder e-mailmarketing.

"Tot onze adverteerders behoren vele grote bedrijven. Zo krijgen leden korting als ze via ons shoppen bij Kijkshop, BCC of MTV Mobile. En als iemand via ons eten besteld bij Thuisbezorgd.nl of New York Pizza krijgt hij of zij respectievelijk E 0,50 of E 0,60 teruggestort als NuCash saldo" aldus Danny van Caam, één van de beide directeuren van het bedrijf.

"Mensen denken vaak dat het niet waar is wat we beloven. In eerste instantie klinkt het ook vreemd, want hoe kan je nou gratis geld verdienen met het lezen van e-mails. Velen denken dat het oplichting is en durven hun persoonlijke gegevens niet in te vullen op onze site. Bang dat hun e-mailadres en andere gegevens openbaar op internet komen te staan of dat spammers ermee aan de haal gaan. We hanteren echter een heel strict privacybeleid; we verkopen of verspreiden nóóit persoonsgegevens." aldus Robbie Noordhuis, mede vennoot van Online Activity.

Peter Verhoeven, medewerker van het bedrijf, vult aan: "En omdat de meeste leden vooral huiverig zijn om hun bankrekeningnummer bekend te maken, hoeft dit pas bij het aanvragen van een uitbetaling. Daarvoor geldt een ondergrens van 10 euro, welke door actieve deelname aan het programma binnen een paar maanden te behalen is."

Geplaatst in:

Voor vragen en/of commentaar is Online Activity tijdens kantooruren bereikbaar;
Direct telefoonnummer voor inlichtingen: 06 - 43 89 65 79 (Robbie Noordhuis)
mail: info@onlineactivity.nl
Online Activity B.V.