Personalia/transfers: drie nieuwe gezichten bij BDO Consultants

Isabel Pfeiffer (28 jaar) is bij BDO Consultants in februari 2012 begonnen. Ze zal als consultant Forensics & Litigation Support vermoedens van onregelmatigheden of fraude onderzoeken binnen (middel)grote (internationale) ondernemingen. Daarnaast zal Isabel advies uitbrengen aan organisaties, binnen onder meer de financiële sector, met betrekking tot de preventie tegen fraude en het inrichten van de Soft Controls binnen een organisatie gericht op cultuur, leiderschap en integer gedrag. Isabel was voorheen werkzaam als adviseur Forensic & Integrity bij KPMG.

Chiel van der Laan (32 jaar) is als adviseur Business Restructuring in februari 2012 begonnen bij BDO Consultants. Chiel werkte hiervoor bij Control waar hij business manager was. Bij BDO zal hij organisaties adviseren die in 'zwaar weer' zijn beland door ze te ondersteunen bij het in kaart brengen van onder andere de liquiditeitsbehoeften en de invulling hiervan. Tevens begeleidt hij gesprekken met verschillende stakeholders om organisaties door de moeilijke periode heen te helpen. Advisering bij een eventueel doorstart hoort daar natuurlijk ook bij.

Hüseyin Tekin (31 jaar) is in maart 2012 begonnen als senior adviseur Business Restructuring bij BDO Consultants. Hiervoor was Hüseyin werkzaam bij Deloitte, waar hij als senior adviseur in de internationale controlepraktijk en Transaction Services werkte. Hüseyin zal organisaties adviseren die in 'zwaar weer' zijn beland, door ze te ondersteunen bij het in kaart brengen van onder andere de liquiditeitsbehoeften en de invulling hiervan. Tevens begeleidt hij gesprekken met verschillende stakeholders om organisaties door de moeilijke periode heen te helpen. Advisering bij een eventueel doorstart hoort daar natuurlijk ook bij.

Geplaatst in:

High res beeldmateriaal en meer informatie:

STIJN VAN OOSTEN
Marketing BDO Consultants