Nieuwe Landelijk Ambassadeur mbo bekend [RECHTENVRIJE VIDEO]

Het regende awards tijdens het ambassadeursgala 2018 op de dag van het mbo. In theater Orpheus in Apeldoorn werd maandag bekend wie er met de awards voor beste leerbedrijf en beste praktijkbegeleider naar huis gingen, welke studenten de Impact Award en de Berg Award wonnen,  en ook wie zich het komende jaar Landelijk Ambassadeur van het mbo mag noemen.

Het gemonteerde videopersbericht is hier te vinden:

Bekijken/Embedden:

Het ruwe HD beeldmateriaal is eenvoudig van de volgende ftp-server te downloaden:

· Gebruik de link Videodistribution.anp.nl in uw FTP-programma, of ga naar ftp://videodistribution.anp.nl in uw browser

· Login: anpinopdracht

· Pass: anpinopdracht

* Op het aangeboden videomateriaal berust copyright van ANP Pers Support. Het videomateriaal mag gratis en rechtenvrij worden geplaatst, gemonteerd en uitgezonden voor redactionele doeleinden in de context van dit onderwerp, zonder verplichte vermelding van de bron ANP Pers Support.

MBO Raad

Apeldoorn