MijnAlbum.nl zet 5 miljoen fotoboeken klaar

HEERENVEEN, 20110802 --
MijnAlbum.nl zet deze week al haar 5 miljoen fotoalbums op de site klaar als fotoboek. Zij is hiermee uniek in Nederland: MijnAlbum kan als enige 220 miljoen foto's binnen 2 klikken afdrukken in een kwaliteits fotoboek.

Uploaden en bewerken van het fotoboek is niet meer nodig. Andries Nolles, marketingdirecteur van MijnAlbum.nl: "Met dit nieuwe product denken we een grote slag te kunnen slaan op het gebied van fotoboeken. We kunnen alle 220 miljoen foto's op MijnAlbum.nl binnen een dag drukken in een fotoboek. Klanten hebben geen omkijken bij het samenstellen. MijnAlbum doet dat voor hen."

Ook denkt MijnAlbum een nieuwe markt aan te boren. Nolles: "De fotoboeken die we aanbieden zijn zeer scherp geprijsd, maar van hoge kwaliteit. Sneller je foto's uploaden dan bij MijnAlbum is niet mogelijk. Je hebt dus in enkele ogenblikken je eigen fotoboek gemaakt."

Vakantie

De timing van het lanceren van dit nieuwe product is niet toevallig. Augustus en september zijn traditioneel de maanden waarin mensen veel vakantiefoto's uploaden op MijnAlbum.nl. "Bij elke vakantie hoort bij thuiskomst natuurlijk een mooi fotoboek zodat je op de bank kan nagenieten van je reis", aldus Nolles.

MijnAlbum.nl

MijnAlbum is de grootste online fotodienst van Nederland met 2,5 miljoen gebruikers en 227 miljoen foto's online. Gebruikers plaatsen foto's in een online album en versturen een uitnodiging naar familie en vrienden voor het bekijken van de foto's.

MijnAlbum B.V.

www.mijnalbum.nl