Winnaars MKB Ondernemersprijs 2011 zijn bekend

Utrecht - Volgens het reglement moet de winnaar minimaal 25 procent van de stemmen krijgen. Aangezien geen van de genomineerden hieraan voldoet, heeft de jury alle genomineerden aangeduid als winnaar. Dit is mogelijk omdat allen in totaal verschillende branches actief zijn.

De winnaars met hun specifieke prestatie zijn: Externe Werving.nl omdat werkgevers 15 procent kunnen besparen op de instroom van een nieuwe medewerker tijdens een drie maanden durende proeftijd op basis van No Cure, No Pay. Virgo leads omdat men leads genereert waar een ondernemer geldt toe krijgt als deze niet voldoet. Justice.nl omdat dit bedrijf op basis van No Cure, No Pay de incasso uitvoert voor opdrachtgevers. Smell-Well.net levert een grote bijdrage aan het verbeteren van de werksfeer, waar medewerkers in kleine leefruimte moeten werken. Mocht een collega 'stinken', dan kan via Smell-Well.net op een ludieke wijze worden aangegeven dat men een geurprobleem heeft. De laatste in de rij van laureaten is Gismo.nu. Het bedrijf heeft een camera ontwikkeld met hierin een GSM-chip. De camera is overal vandaan te bedienen met een normale GSM. Het apparaat is dusdanig intelligent, dat het ook als mobiele alarminstallatie werkt.

Voor 2012 gaat de BVON in samenwerking met de stichting 'Steun Ondernemers met Service' een website ontwikkelen voor de volgende verkiezing. De site www.mkbondernemersprijs.nl heeft als doel dat ondernemers uit heel Nederland en mogelijk ook Vlaanderen, elkaar kunnen voordragen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via bestuur@bvon.org

Externe Werving.nl
www.vacaturemedewerker.nl