Genomineerden MKB Ondernemersprijs 2011 zijn bekend

Utrecht - Op 1 juni wordt door BVON de winnaar bekendgemaakt van de MKB Ondernemersprijs 2011, voor bedrijven die in hun branche vernieuwing brengen. Vandaag zijn de vijf genomineerde bedrijven bekendgemaakt. Virgo.nu de leadgenerator die deze branche vernieuwt met het 'No Cure, get Payed' idee, ExterneWerving.nl voor 'Besparen op loonkosten' bij het werven van nieuwe medewerkers. Justice.nl vanwege het incasseren van facturen op basis van 'No Cure, No pay'. Smell-Well.net is genomineerd, omdat dit platform werkgevers kosteloos in staat stelt op een ludieke wijze 'stinkende' medewerkers te attenderen op een geurprobleem. Als laatste is GISMO.NU genomineerd vanwege haar innovatieve 3G-camera en alarm, welke zijn te bedienen vanaf een GSM.

www.bvon.org
www.virgo.nu