Supradyn lanceert Morning Energy App, wakker worden met opkomende zon

Supradyn multivitamine lanceert vandaag de Morning Energy App voor Android. Na de Android App zal Supradyn ook uitkomen met een iPhone versie en een iPad versie. De App is een wekker waarbij je wordt gewekt met een opkomende zon. Deze wekker is gratis te downloaden in de Android Market. Prettig wakker worden door de opkomende zon, zorgt voor een energiek begin van de dag. Supradyn wil graag zoveel mogelijk mensen helpen om iedere dag hun natuurlijke energie te activeren en zoveel mogelijk uit hun dag te halen.

De Morning Energy App werkt
De Morning Energy App is een wekker die het zonlicht simuleert. Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen prettig wakker worden met een zonsopgang in plaats van in het donker. Ook is bewezen dat licht een positief effect heeft op het energieniveau. Succesvoorbeelden die hiervan gebruik maken zijn de Philips Wake-up light en de Medisana. Voor iedereen met een Android en binnenkort een iPhone en iPad, is dit effect nu gratis binnen handbereik.

Prettig wakker worden geeft energie
Je kiest een tijdstip uit waarop je wakker wilt worden. De App begint een half uur voor dat tijdstip al met de zonsopgang. De warme ochtendgloed komt in een half uur op, tot de zon op volle kracht naar je toe straalt. Op het tijdstip dat je wakker wilt worden en de zon voluit schijnt, begint de gekozen muziek te spelen. Je hebt de keuze om een standaard wekker geluid te laten horen, óf een liedje te kiezen uit de afspeellijst op de telefoon. Zo wordt je prettig en energiek wakker.

De App is gratis te downloaden
Vanaf vandaag zal de App gratis te downloaden zijn in de Android Market. Om te testen of het inderdaad meer energie geeft, kan de energie test worden gedaan op www.activeerjeenergie.nl. De energietest op dit platform is ontwikkeld door onderzoeksbureau GfK en kan op ieder moment van de dag gedaan worden.

Hélène de Kruijs
Bayer B.V.
Energieweg 1
3641 RT Mijdrecht
Tel: 0297 280426 / 06 22463921
helenede.kruijs@bayer.com

[NLD-BHC-2011-0220]

Over Bayer HealthCare
Bayer is een wereldwijde onderneming met kernactiviteiten op het gebied van gezondheid, voiding en hoogwaardige materialen. Bayer HealthCare, een subgroep van Bayer AG met een omzet van meer dan 16,9 miljard euro (2010) per jaar, behoort tot 's werelds toonaangevende innovatieve bedrijven op het gebied van gezondheidszorg en medische producten. Bayer HealthCare verenigt de wereldwijde activiteiten van de divisies Animal Health, Consumer Care, Medical Care en Pharmaceuticals. Bayer HealthCare ontwikkelt en vervaardigt innovatieve producten met als doel de gezondheid van mens en dier te bevorderen. Bayer HealthCare heeft een internationaal personeelsbestand van 53.400 werknemers en is vertegenwoordigd in meer dan 100 landen.

Bayer: Science For A Better Life
Bayer is een wereldwijd opererende onderneming met kernactiviteiten op het gebied van gezondheid, voeding en hoogwaardige materialen. Bayer werkt met zijn producten en diensten voor het welzijn van de mens en draagt bij aan een hogere kwaliteit van leven. Tegelijkertijd creëert Bayer waarde door innovatie, groei en een verbeterd winstpotentieel. Het concern staat voor duurzame ontwikkeling en het erkent en aanvaardt zijn rol als maatschappelijk en ethisch verantwoorde onderneming. De bedrijfsdoelstellingen economie, milieuzorg en maatschappelijke verantwoordelijkheid zijn stuk voor stuk even belangrijk. In het boekjaar 2010 had Bayer 110.000 medewerkers en omzet van circa 35,1 miljard euro. De kapitaaluitgaven bedroegen 1,6 miljard en het R&D-budget 3,1 miljard euro.

Toekomstgerichte verklaringen
Dit persbericht bevat toekomstgerichte verklaringen gebaseerd op huidige veronderstellingen en voorspellingen van de directie van de groep Bayer of subgroep. Door uiteenlopende bekende en onbekende risico's, onzekerheden en andere factoren kunnen de toekomstige werkelijke resultaten, de financiële situatie, de ontwikkeling, of de prestaties van het bedrijf aanzienlijk verschillen van de schattingen die hier worden gemaakt. Deze factoren omvatten deze die besproken worden in onze publieke verslagen en zijn na te lezen op de Bayer website www.bayer.com. Het bedrijf aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de bijwerking van deze toekomstgerichte verklaringen of aanpassingen aan toekomstige gebeurtenissen of ontwikkelingen.
.