Nieuw Team aan het Roer van iXblue

PARIS, August 31, 2017 /PRNewswire/ --

Na zeven jaar aan het hoofd te hebben gestaan van iXblue en gekomen aan het einde van deze loopbaanfase, zal Philippe Debaillon Vesque de firma verlaten om een nieuwe uitdaging aan te gaan. Herve Arditty, de Voorzitter en oprichter van iXcore, neemt het stokje over als Chief Executive Officer met Fabien Napolitano als Chief Operating Officer en Xavier Montazel en Herve Lefevre als Executive Vice-Presidents.

(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/550456/iXblue_Logo.jpg )

iXblue is de wereldwijd vooraanstaande leverancier van innovatieve oplossingen en diensten voor navigatie, positionering en beeldweergave. Zowel civiele als militaire klanten vertrouwen op onze systemen, activiteiten en diensten voor de uitdagingen waarmee zij op zee, op land, in de lucht of in de ruimte mee worden geconfronteerd.

Julien Lalanne +33(0)1-30-08-98-88 / julien.lalanne@ixblue.com

PR Newswire