Bestuur van de Prefectuur Chiba verzendt informatie via "Chiba-no Miryoku Hasshintai" Facebook-pagina om lokale attracties te publiceren

CHIBA, Japan, 28 maart 2019 /PRNewswire/ -- De Prefectuur Chiba, thuishaven van de Internationale Luchthaven Narita, geeft informatie door via de Facebookpagina "Chiba-no Miryoku Hasshintai" ("team voor de publicatie van attracties van Chiba"), gestart in september 2018, om de attracties van de prefectuur voor de rest van het land en voor de wereld te publiceren, nu de Olympische en Paralympische Spelen van Tokyo 2020 dichterbij komen.

(Foto's: https://kyodonewsprwire.jp/release/201903224505?p=images [https://kyodonewsprwire.jp/release/201903224505?p=images])

Mensen die van Chiba houden hebben tot dusverre ongeveer 600 berichten op de Facebook-pagina geplaatst, waarmee de bezienswaardigheden van de prefectuur worden geïntroduceerd, samen met de unieke culinaire attracties en indrukwekkende natuur, en de gastvrijheid van de lokale inwoners.

De winnaars werden gekozen uit meerdere berichten, op basis van het aantal keer dat het bericht leuk werd gevonden en gedeeld, samen met een screening door experts, waaronder een bekende blogger. Chiba-no Miryoku Hasshintai forum werd gehouden in het Chiba Prefectural Museum of Art, dat bekend is vanwege haar ruime opzet, en winnaars en berichten werden geïntroduceerd vanwege hun indrukwekkende en positieve reacties.

De experts hielden toespraken over de bezienswaardigheden van Chiba, en over de wijze waarop deze attracties aan het publiek kunnen worden geïntroduceerd door middel van SNS.

Vertegenwoordigers van de overheid van de prefectuur hopen dat zoveel mogelijk mensen de attracties van de Prefectuur Chiba, waarin zich de internationale luchthaven Narita, de toegangspoort tot Japan, bevindt, zullen beleven via de Facebook-pagina Chiba-no Miryoku Hasshintai.

De volgende onderscheiden berichten worden op de Facebook-pagina "Chiba-no Miryoku Hasshintai" getoond. Vertegenwoordigers van de overheid van de Prefectuur Chiba roepen iedereen op om het bericht "leuk te vinden" als ze het bericht interessant vinden:

(1) Gouden Prijs (bericht dat het vaakst "leuk is gevonden" en gedeeld)

Naam: Yukiko Takashiro Inhoud: Omigawa Ekimae Shotengai (winkelstraat vóór het Omigawa Station) (Katori city)

https://www.facebook.com/introchiba/photos/a.505880993198427/615572998895892/?type=3&theater [https://www.facebook.com/introchiba/photos/a.505880993198427/615572998895892/?type=3&theater]

(2) Zilveren Prijs (bericht dat op de 2e plaats stond voor het aantal keer dat het "leuk is gevonden" en is gedeeld)

Naam: Tatsuya Sato Inhoud: Het strand Hojo (Tateyama city)

https://www.facebook.com/introchiba/photos/a.505880993198427/613485252438000/?type=3&theater [https://www.facebook.com/introchiba/photos/a.505880993198427/613485252438000/?type=3&theater]

(3) Bronzen Prijs (bericht dat op de 3e plaats stond voor het aantal keer dat het "leuk is gevonden" en is gedeeld)

Naam: Toshiki Seki Inhoud: Het strand Haraoka (Minamiboso city)

https://www.facebook.com/introchiba/photos/a.505880993198427/613927662393759/?type=3&theater [https://www.facebook.com/introchiba/photos/a.505880993198427/613927662393759/?type=3&theater]

CONTACT: Kazuyuki Kawasaki, Afdeling Pers en Publieke relaties, Bestuur Prefectuur Chiba, Tel: +81-43-223-2256, E-mail: kouhou05@mz.pref.chiba.lg.jp

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234