Emirates NBD selecteert NexJ voor hun Wholesale Banking-divisie

TORONTO, October 27, 2017 /PRNewswire/ --

NexJ verkozen om de relatiemanagers van de bank te helpen om een beter inzicht te krijgen in hun klanten, om kansen te identificeren, en om de samenwerking te verbeteren

zodat de efficiëntie en effectiviteit van de verkoop vergroot wordt 

NexJ Systems Inc. [http://www.nexj.com ] , een leverancier van managementoplossingen voor zakelijke klanten in de financiële diensten- en verzekeringssector, kondigde vandaag aan dat de Wholesale Banking-divisie van Emirates NBD, een toonaangevende bankgroep in de MENA-regio, voor de CRM(TM) van NexJ gekozen heeft om het transformatieprogramma van hun Wholesale Banking-divisie kracht bij te zetten.

De oplossing zal ingevoerd worden voor alle gebruikers van Wholesale Banking binnen de groepsentiteiten.

"We zijn verheugd om ons wereldwijde klantenbestand naar de MENA-regio te kunnen uitbreiden," aldus Richard J. Broley, Chief Operating Officer van NexJ Systems Inc. "NexJ's CRM zal de relatiemanagers van Emirates NBD de allerbeste hulpmiddelen bieden die zij nodig hebben om de visie van de bank om wereldwijd erkend te worden als de meest gewaardeerde financiële dienstverlener in het Midden-Oosten, te realiseren."

Emirates NBD was op zoek naar een zakelijke CRM-oplossing met Wholesale Banking-capaciteiten die zou kunnen dienen als een geavanceerde CRM-workbench voor relatiemanagers om de verkoopprocessen te digitaliseren, een datagedreven verkoopbenadering mogelijk te maken, en de efficiëntie en effectiviteit van de verkoop te vergroten. De oplossing moest de volgende robuuste mogelijkheden aan kunnen bieden: mogelijkheid om klantinformatie en inzichten te stroomlijnen en verbeteren, accountplanning, voorbereiding en pijplijnbeheer; processen voor relatiebeheer, geautomatiseerde verkoopprocessen, kennisbestand verkoop, en verkoopondersteuning.

Afstemming van zakelijke behoeften met CRM wordt steeds belangrijker in de financiële dienstensector. Verticaal-specifieke CRM is een tijdgevoelige overweging voor financiële dienstverleners, merkte Forrester Research Inc. op, die verwacht dat verticale CRM binnen vijf jaar de verkozen CRM zal zijn. Forrester is van mening dat bedrijven door deze oplossingen in staat gesteld worden om een snellere tijd-tot-waarde te verkrijgen, alsmede toegang tot analyses en KPI's specifiek voor hun sector, en dat "beter gebruik en succes voor gebruikers gestimuleerd wordt, omdat het standaard bedrijfslogica, industriële voorwaarden en regelgeving ondersteunen. (Kate Leggett, Forrester Research Inc., Vendor Landscape: The Growing Demand for Vertical CRM Solutions.)

"Het resultaat van onze 'Proof of Concept' toont aan dat het technologieplatform van NexJ past bij onze eisen op het gebied van integratie, functieoverschrijdende werkprocessen, en zakelijke beveiligingseisen," aldus Jonathan Morris, Senior Executive Vice President & Group Head, Wholesale Banking, Emirates NBD. "We zijn ervan overtuigd dat de combinatie van NexJ's kennis op het gebied van het bedrijfsdomein en het vermogen om te kunnen leveren de basis zal vormen van een succesvol, langdurig en strategisch samenwerkingsverband."

Over NexJ Systems Inc.  

NexJ Systems biedt managementoplossingen voor zakelijke klanten in de financiële diensten [http://www.nexj.com/products-solutions/topics/crm-for-financial-services ] sector. Onze oplossingen omvatten industrie-specifieke oplossingen voor klantenbeheer (CRM - customer relationship management) om samenwerking tussen landen, regio's en teams mogelijk te maken; procesbeheer (CPM - customer process management) voor klanten die toetreden tot KYC en AML voor regelnaleving; en gegevensbeheer (CDM - customer data management) ter ondersteuning van digitale transformatie en klantanalyse binnen de onderneming. Onze oplossingen integreren informatie van meerdere systemen in een uniforme weergave zodat bedrijven beter in staat zullen zijn om de informatie over hun klanten te begrijpen en delen zodat de loyaliteit verhoogd, cross-selling aangemoedigd en de klantervaring verbeterd wordt.

NexJ is gevestigd in Toronto, en heeft klanten in Noord-Amerika, EMEA en de Aziatisch-Pacifische regio. Ga voor meer informatie over NexJ naar www.nexj.com [http://www.nexj.com ], e-mail info@nexj.com, of bel met +1-416-222-5611. Volg ons op LinkedIn, Twitter, YouTube en Facebook or sluit u bij ons aan op Google+.

NexJ toekomstgerichte verklaringen Bepaalde uitspraken in dit persbericht kunnen worden beschouwd als toekomstgerichte verklaringen of informatie onderworpen aan het toepasselijke effectenrecht. Deze uitspraken zijn gebaseerd op NexJ's huidige verwachtingen, ramingen, prognoses en projecties over de operationele situatie, economieën en markten waarin het bedrijf actief is. Deze uitspraken zijn onderhevig aan belangrijke veronderstellingen, risico's en onzekerheden die moeilijk te voorspellen zijn, en het feitelijke resultaat kan aanzienlijk anders zijn. NexJ's veronderstellingen, hoewel door het bedrijf beschouwd als redelijk op het moment van uitgave van dit persbericht, kunnen onjuist zijn en derhalve kunnen de werkelijke resultaten aanzienlijk verschillen van de verwachtingen zoals die in dit persbericht zijn uiteengezet. Raadpleeg NexJ's deponeringen bij de OSC en andere toezichthoudende instellingen voor meer informatie over de risico's en andere factoren die zouden kunnen plaatsvinden. NexJ's deponeringen zijn beschikbaar op www.sedar.com [http://www.sedar.com ].  Tenzij anders vereist door de van toepassing zijnde effectenwetgeving, wijst NexJ elke intentie of verplichting af met betrekking tot het actualiseren of herzien van toekomstgerichte verklaringen, hetzij als gevolg van nieuwe informatie, toekomstige gebeurtenissen of anderszins.

Matthew Bogart, Vice President, Marketing, NexJ Systems Inc., +1-416-227-3708, Matthew.bogart@nexj.com

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234