Starwood Capital Voltooit Overname van Aanzienlijk Minderheidsbelang in Leidende Vastgoedonderneming CA Immo

WENEN en LUXEMBURG, 27 september 2018 /PRNewswire/ -- Starwood Capital Group, een leidende wereldwijde particuliere investeringsmaatschappij, heeft vandaag aangekondigd dat zijn dochterondernemingen de overname van IMMOFINANZ AG hebben afgerond, met 25.690,163 aandelen zonder nominale waarde en vier geregistreerde aandelen in CA Immobilien Anlagen AG ("CA Immo"), wat ongeveer 26% van het totale aantal uitgegeven aandelen in CA Immo vertegenwoordigd.

UBS, Schoenherr Rechtsanwaelte en Cushman & Wakefield hebben Starwood Capital aanbevolen.

Over Starwood Capital Group

Starwood Capital Group is een particuliere investeringsmaatschappij met als kernfocus mondiaal vastgoed, energie-infrastructuur en olie & gas. De onderneming beheert met zijn verbonden bedrijven 12 kantoren in vijf landen over de hele wereld, en heeft momenteel ongeveer 4.000 werknemers. Sinds zijn oprichting in 1991 heeft Starwood Capital Group $45 biljoen privaat vermogen aangetrokken en heeft op dit ogenblik meer dan $60 biljoen activa onder zijn beheer. De onderneming heeft wereldwijd in praktisch elk vastgoedcategorie geïnvesteerd, door opportunistisch van activaklasse, geografie en locatie om te schakelen op de wereldmarkt, op het moment dat de dynamiek tussen risico en rendement evolueert. In de laatste 27 jaar, hebben Starwood Capital Group en zijn verbonden bedrijven met succes een investeringsstrategie toegepast dat het ontwikkelen van bedrijven op zowel de particuliere als de privé markten omvat. Bezoek voor meer informatie starwoodcapital.com.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/381467/starwood_Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/381467/starwood_Logo.jpg]

CONTACT: Tom Johnson, tbj@abmac.com, +1 (212) 371-5999; Patrick Tucker, pct@abmac.com, +1 (212) 371-5999

PR Newswire