Atradius Collections publiceert de 11e editie van het Global Collections Review

AMSTERDAM, September 27, 2017 /PRNewswire/ --

Deze week zal Atradius Collections de 11e editie van het Global Collections Review vrijgeven. Hierin worden de inning methodes van bedrijven in 30 landen bekeken. In het rapport wordt gekeken naar mogelijke toekomstige ontwikkelingen van de diensten die door de incassobureaus worden aangeboden, terwijl ook de factoren die het inningsproces beïnvloeden, worden geïdentificeerd.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160622/382197LOGO )

Het is van groot belang dat internationaal actieve bedrijven goede kennis hebben van de betaalpraktijken en de inning methodes  van hun klanten in de landen met welke zij momenteel zaken doen of van plan zijn om in de toekomst zaken te doen, aangezien een onjuiste beslissing tot ernstige cashflow problemen kan leiden.

Dit geldt voor alle soorten bedrijven; grote bedrijven zijn vooral blootgesteld aan slecht betaalgedrag door het volume van hun internationale transacties, terwijl kleinere bedrijven vaak  het betalingsgedrag van hun internationale zakenpartners onjuist hebben beoordeeld.

Een handleiding voor regionale inningsoplossingen

Als één van 's werelds toonaangevende commerciële incassobedrijven,  verricht Atradius Collections regelmatig enquêtes, samen met Atradius Crédito en Caución S.A. de Seguros en Reaseguros, met betrekking tot het betaal- en inningsgedrag van bedrijven in diverse landen. De uitkomst van deze studies worden vervolgens gepubliceerd in de Atradius Betalingspraktijkbarometer en het Global Collection Review. Met deze Global Collection Review wensen wij een overzicht te geven van  de dynamiek van de inning methodes en de manier waarop ze weerspiegeld zijn in het bedrijfsgedrag op landniveau. De gedetailleerde inzichten kunnen bedrijven helpen om zodoende landen- en industriegerichte strategieën te creëren met het oog op de behandeling van achterstallige facturen.

De Global Collection review is GRATIS en is te downloaden op atradiuscollections.com [https://atradiuscollections.com/global/publications/global-collections-review-article.html ] .

Over het Global Collectie Review (GCR)

Het Global Collections Review is gebaseerd op een onderzoek van meer dan 6.400 bedrijven in 30 landen in de APAC, Amerika en Europese regio's. De juiste contactpersonen met betrekking tot het debiteurenbeheer, werden geïnterviewd. De interviews werden allemaal uitsluitend uitgevoerd voor Atradius en er waren geen andere  onderwerpen aan de orde. Het GCR rapport bevat de resultaten van de evaluatie van de reacties van de deelnemers uit verschillende landen.

Over Atradius Collections

Met een aanwezigheid in 28 landen en een wereldwijd uitgebreid netwerk  biedt Atradius Collections verzekeringsdiensten in 96% van de landen over de hele wereld. Het brede aanbod van diensten, variërend van First Party Collections tot juridische incasso, assisteert bedrijven over de gehele wereld onbetaalde facturen te incasseren. Atradius maakt deel uit van Grupo Catalana Occidente (GCO.MC), één van de toonaangevende krediet verzekeraars zowel in Spanje als wereldwijd.

Voor verdere informatie:
Robyn Bonnin