CA Global Partners UK brengt de hele inhoud van Heathrow Airport Terminal 1 naar de veiling

LONDEN, 27 juli 2017 /PRNewswire/ -- Een verkoop van epische proporties gaat van start nu CA Global Partners, in samenwerking met Indassol, zich voorbereid om de hele inhoud van Heathrow Airports historische Terminal 1 te liquideren. De Terminal werd in 1968 geopend en in april 1969 officieel ingewijd door Queen Elizabeth II. Op dat moment was Terminal 1 de grootste terminal voor korte-afstandsvluchten en uniek in West-Europa. Een verscheidenheid aan luchthavenfaciliteiten en infrastructuur van Terminal 1 wordt voor verkoop aangeboden door middel van een onderhandse overeenkomst en een reeks veilingen. CA Global Partners is een marktleider op het gebied van de verkoop van activa voor een breed scala van groothandel- en industriële klanten wereldwijd.

De apparatuur, activa en inventaris omvat:

-- Bagage-afhandeling: volledig systeem voor het afhalen van bagage,
carrousels voor het afhalen van bagage, systemen voor snelle afgifte
bagage enz.
-- Gate-meubilair & accessoires: Gate Desk-systemen,
luchthaven-zitplaatsen, Business-lounges, beveiligingscamera's,
passagiersscheiding, en meer.
-- Infrastructuur-apparatuur: verlichtingssystemen, vontrolesystemen,
warmtewisselaars, luchtbehandelingskasten enz.
-- Décorartikelen: luchthavenkunstwerk en -memorabilia,
luchthavenbewegwijzering, architecturale wandelpaden en unieke
beeldschermsystemen, reclameborden, en zo veel meer dat het onmogelijk
is om alles te vermelden!
Vanwege de aard van deze verkoop kan men momenteel op alle grote artikelen bieden. Ga naar de veilingwebsite op http://cagp.com/events/heathrow-airport-terminal-1/ [http://cagp.com/events/heathrow-airport-terminal-1/] om te registreren en te bieden.

"Een verkoop zoals deze, die bestaat uit de hele inhoud en infrastructuur van een belangrijke luchthaven-terminal is op z'n zachtst gezegd, ongekend," merkte Daniel Gray, Managing Partner van CA Global Partners Europe op. Gray voegde toe, "Dit is niet alleen een zeldzame kans voor een relatief nieuwe luchthaven om een nieuwe terminal volledig uit te rusten, maar een groot deel van de artikelen die verkocht worden kunnen opgeknapt worden of hergebruikt worden voor een verscheidenheid aan toepassingen in andere bedrijfstakken - om maar niet te spreken over de historische waarde van veel van de artikelen."

Neem voor meer informatie contact op met: Daniel Gray of George Wade Tel: +44(0) 845 163 0581 of Nigel Naden (Indassol) +44(0) 7775 604208. U kunt ons ook een e-mail sturen: Daniel@cagp.com [mailto:Daniel@cagp.com] of George@cagp.com [mailto:George@cagp.com].

Over CA Global Partners:

CA Global Partners maakt gebruik van ultramoderne web-technologieën, real-time digitale communicaties, en bewezen marketingkennis om het grootste netwerk van gekwalificeerde kopers in de wereld te bereiken -- van Fortune 1.000-bedrijven tot aan kleine organisaties.

Contact:
CA Global Partners, UK