Bereid u voor op AVG: CRMT kondigt alliantie aan om aanjager te worden voor AVG op het gebied van verkoop and marketing

LONDEN, April 27, 2017 /PRNewswire/ --

CRMT gaat samenwerken met gecertificeerd AVG-beoefenaar en oprichter van Assuredata,

Jim Sneddon, om organisaties te helpen met naleving op het gebied van verkoop en

marketing.

CRMT, een toonaangevend marketing [https://www.crmtechnologies.com/what-we-do/marketing-operations ]- en adviesbureau in het Verenigd Koninkrijk, gaat samenwerken met een AVG-expert om organisaties te helpen met nalevingsinitiatieven.

(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/494539/CRMT_Logo.jpg )

De AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) treedt op 25 mei 2018 in werking. Het is de EU-verordening die wordt ingevoerd ter bescherming van de gegevens van de Europese burgers voor bedrijven die in Europa verkopen. Niet-naleving kan resulteren in boetes van EUR 20 miljoen of 4% van uw totale wereldwijde jaarlijkse omzet, indien dit hoger is.

Veel organisaties hebben ontdekt welke uitdagingen AVG-naleving oplevert en realiseren zich dat het noodzakelijk is een strategie in te voeren en essentiele tactische veranderingen te maken.

"Gegevensbescherming en de manier waarop we communiceren met onze klanten en potentiele klanten via meerdere kanalen, is meer dan ooit cruciaal en AVG is een bepalende factor voor verkoop en marketing," zegt Andrew Freeman, CEO van CRMT.

Om bedrijven te helpen met naleving, heeft Jim Sneddon van Assuredata een beoordelingsinstrument voor AVG-gereedheid ontwikkeld, dat hun huidige naleving en risicoprofiel doorlicht om praktische aanbevelingen te kunnen maken.

"Ik verheug me erop met CRMT samen te werken om de impact van AVG op bedrijven en klanten uit te leggen," zegt Jim Sneddon, oprichter van Assuredata en gecertificeerd beoefenaar van AVG. "De noodzaak om voor AVG te plannen, is op dit moment er erg belangrijk voor veel organisaties, of zou dit moeten zijn."

Leer meer over de marketingadvies- en evaluatiediensten [http://www.crmtechnologies.com/what-we-do/data-privacy ] van CRMT op het gebied van AVG.

Over Jim Sneddon

Jim is een veteraan in de veiligheidsindustrie. Hij assisteert organisaties al 17 jaar om te voldoen aan nalevingsvereisten. Hij is een gecertificeerd Information Systems Security Professional (CISSP) en een gecertificeerd beoefenaar van AVG in de EU. Maakt contact met Jim via LinkedIn [https://www.linkedin.com/in/jim-sneddon-8979101 ] en bezoek http://www.gdpr.direct.

Over CRMT

CRMT is een hybride organisatie die op cijfers gebaseerde, procesgedreven en technologisch hoogwaardige diensten op het gebied van best-practice consulting, systeem integratie en digitale campagnes combineert. We zitten op het vlak tussen marketing, verkoop en IT en werken samen met bedrijven om mensen en technologie te maximaliseren en zo voor effectiviteit en efficientie op het gebied van marketing te zorgen. Bezoek ons op http://www.crmtechnologies.com [https://www.crmtechnologies.com ].

Contactpersonen:

CRMT Sales - Paul Lee