Partner Communications kiest voor het NetACE-platform van Atrinet voor het automatiseren van hun zakelijke en particuliere FTTH-dienstverlening

HOD HASHARON, Israël, September 26, 2017 /PRNewswire/ --

Atrinet Ltd. [http://www.atrinet.com ] kondigde vandaag aan dat Partner Communications, een van de grootste serviceproviders van Israël, kiest voor NetACE van Atrinet voor een efficiënte manier om hun netwerkdiensten over meerdere netwerklagen en multi-vendor-netwerkapparatuur te automatiseren, optimaliseren en waarborgen.

(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/557483/Atrinet_Logo.jpg )

NetAce zal een centrale rol spelen in de volgende generatie OSS-oplossing van Partner Communications. Deze zal naadloze real-time netwerkautomatisering en SDN-programmeerbaarheid van de Carrier Ethernet- en zakelijke MPLS-netwerkomgeving creëren. Dit zal de aanzienlijke groei in het verkeer en de snelle toename in het aantal zakelijke en particuliere klanten waar Partner Communications tegenwoordig mee te maken heeft, kunnen opvangen.

Met NetACE kan Partner Communications veel sneller reageren op de eisen die de markt stelt, door goed gebruik te maken van de open REST API's van NetACE, waarmee de levering van zakelijke L2 VPN- en L3 VPN-diensten en FTTH-diensten voor particulieren via de grote multivendor MPLS- en Carrier Ethernet-netwerkinfrastructuur geautomatiseerd kan worden.

NetACE is ontworpen als een open modelgedreven platform voor het laten samenwerken van netwerken, dat op policy gebaseerde levering in real-time en het opsporen van multivendor SDN/NFV- en legacy-netwerken toelaat. NetACE is gebouwd als uitbreiding van het toonaangevende "Codeless DATA-model-driven Framework (raamwerk op basis van modellen van ongecodeerde data)" en de "Extensible Driver-less Architecture (uitbreidbare driverloze architectuur)" en geeft Partner Communications de volledige controle over hun netwerk, door flexibele dienstverlening naar een geheel nieuw niveau te tillen. Zowel het vereenvoudigd en ultrasnel via self-service inwerken van nieuwe leveranciers, als het opnemen van nieuwe technologieën en diensten, kan bijna moeiteloos binnen enkele dagen worden uitgevoerd door de netwerkmonteurs van Partner Communications (in plaats van door programmeurs) en ze zijn daarbij niet afhankelijk van ontwikkelaars of externe professionele diensten.

"Met een gevarieerde portfolio aan mobiele netwerken, communicatie-infrastructuren en digitale diensten biedt Partner Communications een reeks innovatieve telecommunicatieproducten en -diensten, zoals complexe Carrier Ethernet-, MPLS- en ISP-diensten en nieuwe FTTH-oplossingen voor de particuliere markt en een scala aan add-ondiensten (Voice-, TV-, Cyber- en Cloud-diensten). "Onze samenwerking met Atrinet stelt ons in staat onze groei te beheren, nieuwe marktsegmenten te promoten en klantervaringen te verbeteren", vertelt Yuval Keinan, Deputy CEO bij Partner Communications. "Met behulp van het NetACE-platform van Atrinet verkort Partner Communications de marktintroductietijd van nieuwe producten en diensten aanzienlijk".

"We kijken uit naar de samenwerking met Partner Communications, waarbij we de manier waarop het netwerk nu nog werkt fundamenteel zullen wijzigen door middel van ons innovatieve NetACE-platform," aldus Ohad Kamer, CMO bij Atrinet. "Door nauw met Partner Communications samen te werken krijgen we goed zicht op hun operationele en zakelijke behoeften, waardoor we beter zien hoe we onze producten en technologieën kunnen innoveren en verbeteren."

Over Atrinet Atrinet is een onafhankelijke verkoper van software (Independent Software Vendor, ISV), bedoeld voor elastische beheeroplossingen van netwerken en diensten voor hybride legacy-, NFV- (Network Function Virtualization, virtualisering van netwerkfuncties) en Software Defined (SDN)-netwerken, zodat diensverlening wordt versneld en netwerkbeheer kan worden verbeterd. De oplossingen van Atrinet zijn een drijvende kracht voor ongeëvenaarde multi-vendordienstverlening en -snelheid, dankzij een innovatieve modelgebaseerde maatwerkbenadering en worden toegepast door de grootste serviceproviders en bedrijven.

Kijk voor meer informatie over Atrinet Ltd. op[ http://www.atrinet.com of volg Atrinet Ltd. op LinkedIn [https://www.linkedin.com/company/5024166?trk=tyah&trkInfo=clickedVertical%3Acompany%2CclickedEntityId%3A5024166%2Cidx%3A1-1-1%2CtarId%3A1468158918054%2Ctas%3Aatrinet ] .

Over Partner Communications  Partner is opgericht in 1997 en is tegenwoordig een aan de beurs van Tel Aviv genoteerd bedrijf, waarvan de Amerikaanse certificaataandelen worden verhandeld op de NASDAQ Global Select Market in de Verenigde Staten. Standaard zijn beide juridische systemen (de wetgeving van Israël en die van de VS) van toepassing op het bedrijf. Partner is een toonaangevende provider van telecommunicatiediensten in Israël en levert een verscheidenheid aan communicatiediensten (mobiele telefonie, telefonie via een vaste lijn, internationale telefonie, internetdiensten, uitzendingen, datacommunicatie en PRI) onder de merknamen Partner en 012 Smile. Partner levert mobiele communicatiediensten aan ongeveer 2,7 miljoen gebruikers in Israël, hetgeen een marktaandeel van ongeveer 26% vertegenwoordigt. Kijk voor meer informatie op http://www.partner.co.il

Gal Levanon Levy
Partner Communications