Supermicro breidt vSAN System-portefeuille voor hypergeconvergeerde infrastructuur uit, lanceert nieuwe hoogwaardige vSAN-oplossing

BigTwin(TM)-systeem en Ultra SuperServer® leveren tweecijferige verbeteringen van infrastructuurprestaties voor missiekritieke implementaties

SAN FRANCISCO, 26 augustus 2019 /PRNewswire/ -- Super Micro Computer, Inc. (SMCI), een wereldleider in bedrijfscomputing, opslag, netwerkoplossingen, en groene computertechnologie, heeft zijn vSAN systeem-portefeuille uitgebreid en een nieuwe hoogwaardige vSAN-oplossing -- Ultra SuperServer -- geïntroduceerd in zijn brede portefeuille van volledig geconfigureerde serversystemen die klaar zijn voor implementatie. Supermicro-oplossingen, in combinatie met de bewezen vSAN, biedt turn-key-oplossingen voor de markt voor hyper-geconvergeerde infrastructuren.

"De Supermicro Ultra vSAN hyper-geconvergeerde oplossing behaalt tweecijferige (24%) verbeteringen van infrastructuurprestaties ten opzichte van voorgaande platforms voor gevirtualiseerde netwerken," aldus Charles Liang, President, en CEO of Supermicro. "De Supermicro 2U/1U Ultra SuperServers zijn configureerbaar met ondersteuning van 20, 10, 4, or 2 hot-swappable NVMe-schrijven en maken gebruik van 2nd Gen Intel® Xeon® schaalbare processors en Intel® Optane(TM) DC SSDs. De BigTwin, een multi-node-systeem met hoge dichtheid (2U-4 node), is geoptimaliseerd voor missiekritieke applicaties en ondersteunt per node maximaal 6TB geheugen en is geconfigureerd voor een hyper-geconvergeerde infrastructuur. Beide systemen zijn ideaal voor specifieke werkprocessen en bieden operationele eenvoud, schaalbaarheid, lage totale eigendomskosten (TCO), en zijn hulpbronbesparend voor intelligente bedrijfsimplementaties."

https://mma.prnewswire.com/media/965024/SUPERMICRO___New_High_Performance_vSAN_Solutions.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/965024/SUPERMICRO___New_High_Performance_vSAN_Solutions.jpg]

De Ultra SuperServer en de BigTwin(TM) server turn-key-systemen, samen met Supermicro's volledige aanbod van vSAN ready nodes, versnellen de software-gedefinieerde overgang, optimaliseren de infrastructuur van datacentra, en versnellen de selectie en implementatie van hardware en software voor datacentra.

Supermicro 2U/1U Ultra SuperServers zijn uitermate configureerbaar voor verschillende soorten implementaties. Ultra SuperServer-platforms ondersteunen een groot aantal NVMe-schrijven en genoeg PCI-E-wegen voor netwerkinterfacekaarten (NIC - Network Interface Card) die voldoende bandbreedte bieden voor externe toegang via weefsels.

De BigTwin met 2nd Gen Intel® Xeon®-schaalbare processors beschikt over een flexibele, hulpbronbesparende Supermicro I/O-netwerkmodule (SIOM) en ondersteunt All-Flash NVMe. Geconfigureerd met Intel® Optane(TM) DC SSDs en NVMe als caching voor hoogwaardige SDS, versnelt deze oplossing de opslagprestaties maximaal 3 keer. Er is een verbeterd duurzaamheid van maximaal 30 schrijfcaches per dag (DWPD - drive writes per day) om de levenscyclus van implementaties te verlengen.

Supermicro zal deze nieuwe systemen, en andere producten, tentoonstellen in Stand 965 tijdens de VMworld 2019, dan van 25 - 29 augustus, in het Moscone Center, San Francisco, CA gehouden zal worden

Ga voor meer informatie over Supermicro's volledige aanbod van Embedded Building Block Solutions, naar www.supermicro.com/Embedded [https://c212.net/c/link/?t=0&l=nl&o=2560821-1&h=3261821208&u=https%3A%2F%2Fc212.net%2Fc%2Flink%2F%3Ft%3D0%26l%3Den%26o%3D2560821-1%26h%3D3737253893%26u%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.supermicro.com%252FEmbedded%26a%3Dwww.supermicro.com%252FEmbedded&a=www.supermicro.com%2FEmbedded] of download een Embedded Solutions Brochure [https://c212.net/c/link/?t=0&l=nl&o=2560821-1&h=3717385004&u=https%3A%2F%2Fc212.net%2Fc%2Flink%2F%3Ft%3D0%26l%3Den%26o%3D2560821-1%26h%3D302696055%26u%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.supermicro.com%252Fmanuals%252Fbrochure%252Fbrochure_Embedded.pdf%26a%3DEmbedded%2BSolutions%2BBrochure&a=Embedded+Solutions+Brochure].

Ga voor meer informatie over de VMworld 2019 of om te registreren naar https://www.vmworld.com/en/us/index.html [https://c212.net/c/link/?t=0&l=nl&o=2560821-1&h=2140025096&u=https%3A%2F%2Fc212.net%2Fc%2Flink%2F%3Ft%3D0%26l%3Den%26o%3D2560821-1%26h%3D644216961%26u%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.vmworld.com%252Fen%252Fus%252Findex.html%26a%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.vmworld.com%252Fen%252Fus%252Findex.html&a=https%3A%2F%2Fwww.vmworld.com%2Fen%2Fus%2Findex.html].

Over Super Micro Computer, Inc.

Supermicro (SMCI), de toonaangevende innovator op het gebied van krachtige, zeer efficiënte servertechnologieën, is een vooraanstaande aanbieder van geavanceerde Server Building Block Solutions® voor datacentra, Cloud-computing, Enterprise IT, Hadoop/Big Data, HPC en geïntegreerde systemen wereldwijd. Supermicro zet zich in voor de bescherming van het milieu door middel van het "We Keep IT Green®" initiatief en biedt klanten de meest energiezuinige, milieuvriendelijke oplossingen die er op de markt beschikbaar zijn

Supermicro, Building Block Solutions, en We Keep IT Green zijn handelsmerken en/of geregistreerde handelsmerken van Super Micro Computer, Inc.

Alle andere merken, namen en handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren

SMCI-F

CONTACT: Greg Kaufman, Super Micro Computer, Inc., pr@supermicro.com