McKay Brothers verbinden Londen met Milaan en Zürich met de laagst bekende latentie

Microwave netwerkaanbieder breidt Europese dienstverlening uit

MILAAN en ZÜRICH, 25 september 2017 /PRNewswire/ -- McKay Brothers International (MBI) zal de datacentra Slough-LD4 en Basildon in het VK verbinden met handelsplaatsen in Milaan en Zürich door middel van een connectie met de laagst bekende latentie. Het bedrijf verwacht dat de nieuwe private bandbreedtedienst tussen het VK en het I.Net-datacenter in Milaan midden oktober live zal gaan. De private bandbreedtedienst tussen het VK en Zürich zal naar verwachting in het eerste kwartaal van het komende jaar live zijn.

"Milaan en Zürich zijn belangrijke handelscentra voor onze abonnees," aldus Francois Tyc, algemeen directeur van MBI. "We zijn verheugd om ons Europese netwerk uit te breiden en onze abonnees gelijke kansen te bieden voor de laagst bekende latentie."

Met de toevoeging van Milaan en Zürich, zal MBI private bandbreedtediensten aanbieden aan tien belangrijke Europese handelscentra verspreid over het VK, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië en Zwitserland. Het bedrijf verwacht ook dat de Quincy Extreme Data (QED)-dienstverlening naar Milaan en Zürich uitgebreid zal worden.

"De wereldwijde aard van de bedrijven van onze abonnees vereisen het breedste microwave-netwerk en de meest uitgebreide aanwezigheid voor microwave-marktgegevens in de sector," vervolgde Tyc. "McKay is de toonaangevende aanbieder van microwave-connectiviteit met de laagste latenties in de breedste wereldwijde aanwezigheid."

De rest van McKay's twintig wereldwijde locaties bevinden zich in belangrijke handelsplaatsen in Illinois, New Jersey, Japan, en Singapore. De QED-dienst biedt draadloze marktgegevens van dertien beurzen wereldwijd, het grootste aantal in vergelijking tot andere aanbieders van marktgegevens met een lage latentie.

Latenties en prijzen voor de QED-dienst zijn beschikbaar op http://www.quincy-data.com/ [http://www.quincy-data.com/]

Over McKay Brothers International SA

McKay Brothers International SA is een bewezen leverancier van private draadloze bandbreedte en de toonaangevende distributeur van microwave-marktgegevens met een uitermate lage latentie. De Quincy Extreme Data service is een geïntegreerde genormaliseerde feed van geselecteerde marktgegevens afkomstig van en geleverd door belangrijke colocatiecentra wereldwijd.

CONTACT: MBI Mediarelaties: contact@mckay-brothers.com

PR Newswire