Cloudwith.me lanceert ICO om de volgende generatie cloud naar 'de rest van ons' te brengen

DUBLIN, July 25, 2017 /PRNewswire/ --

- Beveiligde, betrouwbare privé-cloud-diensten die slechts de helft kosten; allemaal
uitgevoerd door de cloud-gemeenschap via een gedecentraliseerde Peer-to-peer
GridNodes-infrastructuur die op Ethereum is gebouwd.
- $5 miljoen gekocht bij de opening; doel is $300 miljoen
- Token.cloudwith.me creëert eerste "ICO voor iedereen" waarmee kan worden bijgedragen
via creditcard, bankoverschrijving en met cryptovaluta

Cloudwith.me, leverancier van beheerde cloud-diensten, heeft vandaag de lancering van de voorbestellingsperiode van een "cloud"-token aangekondigd, een geavanceerde cryptovaluta of token voortkomend uit een evolutie van de infrastructuur van het internet om goedkope, gedecentraliseerde peer-to-peer-cloud-diensten op het internet te kunnen aanbieden. Dit zal de allereerste Initial Coin Offering (ICO) worden waar zowel met creditcard en bankoverschrijving als met Bitcoin of Ether betaald kan worden.

Voor meer informatie: https://token.cloudwith.me

"Wij vormen de drijvende kracht achter een betekenisvolle evolutie waarmee miljoenen mensen toegang hebben tot de kracht van professionele cloud-diensten tegen een fractie van de kosten en in niet-ontwikkelde landen," aldus Asaf Zamir, mede-oprichter van Cloudwith.me en Chief Technology Officer. "Het doel is om een gedecentraliseerd peer-to-peer-ecosysteem in de cloud te creëren waarmee miljoenen mensen wereldwijd gebruik kunnen maken van een cloud-dienst en daar de financiële vruchten van kunnen plukken en deze op een veilige en efficiënte manier kunnen toepassen; van muziek- tot sociale verzekerings- en beleggingsdiensten, in een volledig veilige en privé-omgeving. Wij noemen dat de 'Crowd Cloud.'"

In de whitepaper die vandaag is uitgegeven op token.cloudwith.me, specificeert Cloudwith.me de blauwdruk voor de bouw van een wereldwijd gedecentraliseerd cloud-hosting-netwerk, waarmee cloud-toepassingen kunnen worden opgeschaald naar miljoenen deelnemers van de cloud-dienst. Via wereldwijd geïmplementeerde GridNodes dragen personen kleine delen van hun overbodige computermiddelen thuis en op kantoor bij om onderdeel te worden van het blockchain cloud-netwerk (waardoor ze dus in feite de nieuwe Crowd Cloud creëren) en ze een voortdurende stroom van inkomsten ontvangen als bijdragers aan de cloud.

Het nieuw uitgegeven Cloud Token zal worden gebruikt om betalingen aan de bijdragers van het GridNode en andere deelnemende partijen aan de Crowd Cloud automatisch te verdelen.

Bijzonder is dat het Cloud Token direct na sluiting van de ICO kan worden gebruikt om te betalen voor cloud-diensten van één van 's werelds grootste cloud-aanbieders. Dit zal naar verwachting een aanzienlijke vraag naar de diensten creëren en zodoende liquiditeit van de cloud token. Cloudwith.me maakt professionele cloud-diensten voor het grote publiek toegankelijk tegen 50% van de kosten en zorgt voor een aanzienlijk eenvoudiger gebruikerservaring.

Aankopen kunnen worden gedaan op http://token.cloudwith.me.

De opbrengsten van de ICO zullen voornamelijk worden gebruikt voor de wereldwijde implementatie van de GridNodes-infrastructuur, de basismodule voor gedecentraliseerde infrastructuur en zijn eigen unieke Decentralized Application Protocol (DAP). Op basis van de Ethereum-infrastructuur zal de DAP zorgen voor een vereenvoudiging van het ontwerp en de lancering van gedecentraliseerde peer-to-peer-cloud-toepassingen zoals mediadiensten (muziek en film), sociale peer-to-peer-verzekeringen, gedecentraliseerde banksystemen, financiële diensten en andere toepassingen, zonder beperkingen of centraal beheer - allemaal gemonetiseerd door één uniforme valuta - de Cloud Token.

"Het decentraliseren van cloud-diensten zal de huidige status quo in de cloud op zijn kop zetten," aldus Gilad Somjen, mede-oprichter en CEO, "Miljoenen computers wereldwijd zullen hun overbodige middelen bijdragen, zoals rekenkracht of gegevensopslag om de cloud te vormen. Dit kan uw laptop, telefoon of computer zijn, of zelfs een apparaat dat is verbonden met het Internet of Things (IoT), zoals uw wasmachine. Deze gedecentraliseerde structuur zorgt voor een gestandaardiseerde omgeving, waardoor de kosten van cloud computing en de kans op storingen in het netwerk worden verlaagd, met een hoger niveau van gegevensbeveiliging, privacy en een hogere mate van automatisering."

Belangrijke feiten over de ICO van Cloudwith.me

Naam van het token Cloud (het "Token")

Token-ticker CLD

Eigenaar token Cloudwith.me, 39 northumberland Road, Ballsbridge,
Dublin 4, D04 H1F3, Ierland

Financieel Baker Tilly en Hughes Blake, Joyce House, 22/23 Holles
Accountants Street, Dublin 2

Juridisch adviseurs Sean Wallace en Alan Ryan, Wallace Corporate
Counsel, 39 Northumberland Rd, Ballsbridge, Dublin 4

Type token Ethereum ERC20

Verkoop token Harde grens van 300 miljoen Amerikaanse dollar
doel

Totaal aantal tokens max. 60.000.000 tokens Uiteindelijke aantal gecreëerde
tokens wordt berekend uitgegeven volgens de vraag van de
bijdragen, het zal worden vastgesteld en gepubliceerd aan
het einde van de dag van de ICO.

Mining Er zal geen mining plaatsvinden of een ander middel om de
hoeveelheid tokens te laten stijgen alvorens de ICO
van het cloud-token

Prijs van het token De prijs van het token bij de ICO is:
1 Cloud = 10 Amerikaanse dollar

Gebruik van de Opbrengsten van de token-verkoop zullen voornamelijk
opbrengst worden gebruikt voor de wereldwijde implementatie van de
GridNodes-infrastructuur om het web te migreren naar een
gedecentraliseerde cloud. Zie de paragraaf "Gebruik van
de opbrengst" in dit document.

Bonus Gedurende de voorbestellingsperiode zullen Cloud Tokens
verkrijgbaar zijn tegen een bonusstructuur zoals is
gepubliceerd op de ICO-website van het Token
(token.cloudwith.me)

Tokens 50% openbaar
verdeling 46% bedrijfsreserve
4% management en medewerkers ("Employee Tokens")

Verplichte Voor management en medewerkers geldt een
aanhoudingsperiode aanhoudingsperiode van 12 maanden. Er is geen verkoop,
overdracht of toezegging van "Employee Tokens" toegestaan.

Overdracht van tokens Tokens zullen na bevestiging van de betaling aan kopers
worden overgedragen. Gekochte tokens zijn tijdens
de voorbestellingsperiode nog niet actief (d.w.z.
verkoop of overdracht van tokens is niet mogelijk
totdat de ICO is voltooid. Tokens worden automatisch
geactiveerd na de voltooiingsdatum van de ICO en
kunnen vrij worden overgedragen of uitgewisseld)

Tijdslijn ICO 25 juli - voorbestelling start
9 augustus - voorbestelling eindigt
10 augustus - sluitingsdatum ICO

Over Cloudwith.me

Cloudwith.me, in 2015 opgericht door Asaf Zamir en Gilad Somjen, biedt een beheerde hosting-oplossing voor toegang tot AWS en Azure-clouddiensten. Cloudwith.me biedt meer efficiëntie voor particulieren en bedrijfseigenaren, van MKB-bedrijven tot grote ondernemingen, door het vereenvoudigen van het proces en het minimaliseren van de benodigde hoeveelheid tijd en complexiteit om hun cloud-servers te installeren en onderhouden.

Contactpersonen voor de media:
Verenigde Staten
Amanda Drain