Prezi onthult Prezi Next: hiermee kan iedereen creëren, presenteren en analyseren

SAN FRANCISCO, April 25, 2017 /PRNewswire/ --

De enige presentatietool voor de gehele levenscyclus die heeft bewezen presentatoren

meer aansluiting te laten vinden met hun publiek

Prezi, [https://prezi.com ] het visuele presentatieplatform dat mensen helpt een krachtigere verbinding te maken met hun publiek, heeft vandaag de introductie bekendgemaakt van Prezi Next [http://prezi.com ], het nieuwe en meest krachtige platform ooit. Prezi Next is ontworpen op basis van de inzichten en feedback van 85 miljoen Prezi-gebruikers en is het enige presentatieplatform voor de gehele levenscyclus op de markt waarmee mensen hun presentaties kunnen creëren, presenteren en analyseren.

(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/493267/Prezi_Logo.jpg )

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/493268/Prezi_Hero.jpg )

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/493269/Prezi_iPad.jpg )

Prezi Next is ontwikkeld voor klanten in uiteenlopende sectoren, waaronder onderwijs, non-profitorganisaties, bedrijfsleven, media en overheidsinstanties. Het bouwt voort op de verhalende elementen van het oorspronkelijke product van Prezi door middel van de integratie van een meer flexibele, intuïtieve editor met personaliseerbare designersjablonen waarmee gebruikers gemakkelijk visueel prachtige presentaties kunnen maken. Prezi Next kan opschalen van de individuele gebruiker tot aan grote bedrijfsteams en dat allemaal op één krachtig platform.

De interactieve vorm geeft presentatoren de mogelijkheid zich vrij te bewegen tussen onderwerpen en hun werk waar nodig spontaan aan te passen zonder door vele dia's te moeten bladeren. Dankzij deze benadering, ook wel 'conversational presenting [https://blog.prezi.com/conversational-presenting-conversational-selling-ebook ]' genoemd, kunnen presentatoren zich richten op dat wat hun publiek het interessantst vindt. Dit is een methode waarvan is bewezen [http://www.heinzmarketing.com/resources/event/free-ondemand-webinar-sales-funnel-blind-spot-really-fix ] dat ze boeiender en effectiever werkt.

Prezi Next voegt tevens de optie van alomvattende tools toe zoals analytics voor iedereen, een functie die eerder alleen beschikbaar was voor teams. Zo kunnen gebruikers voortgang bij hun publiek controleren gedurende het gehele proces en hun presentaties verfijnen op basis van realtime gegevens.

"We hebben Prezi Next helemaal vanaf nul opgebouwd met inzichten van onze 85 miljoen gebruikers en we zijn ontzettend trots te zien dat het hun presentaties transformeert van gewone eenrichtingsdialogen tot interactieve gesprekken die boeiende verhalen ondersteunen", aldus Peter Arvai, CEO en medeoprichter van Prezi. "Prezi Next biedt ons tevens een basis waarmee we opkomende en nieuwe technologieën kunnen accepteren, ondersteunen en implementeren, zoals de augmented reality-preview die we tijdens TED 2017 zullen delen."

"Sinds we Prezi Next gebruiken, is onze verkoop ongekend gestegen", zegt Jamie Gomez, marketingmanager bij ViewSat. ViewSat levert een uitgebreide reeks gratis satelliet- en verzendservices voor grote en kleine omroeporganisaties over de hele wereld. "Presenteren op basis van het gesprek geeft ons het voordeel doordat we een educatief standpunt in kunnen nemen. We verdelen de inhoud nu in verschillende delen en vragen prospects waar ze meer over willen weten. Ze waarderen deze interactiviteit, stellen vragen en reageren veel beter."

"Wat is er nou beter dan een presentatie die veel indruk maakt en een merk versterkt, promoot of opbouwt. Met Prezi Next hebben we de visuele ondersteuning die we nodig hebben om onze prospects te betrekken en hun interesse vast te houden", aldus Abel Antonio Martinez Carrillo, Planning and Business Development, Chupa Chups. Chupa Chups is het populaire Spaanse merk dat snoepgoed verkoopt in meer dan 150 landen wereldwijd.

Functionaliteit van Prezi Next:

Prezi Next is gebaseerd op de nieuwste HTML5-technologieën en bevat de volgende functies waarmee gebruikers hun presentaties eenvoudiger kunnen maken, presenteren en analyseren.

Voor het maken:

- Een nieuwe editor: Prezi Next bevat een compleet nieuwe editor die eenvoudiger en
intuïtiever is in gebruik en die klanten in staat stelt sneller presentaties te maken.
- Smart Structures: Smart Structures (slimme structuren) helpen gebruikers hun
presentaties eenvoudiger te structureren en aan te passen en informatie in de
presentatie eenvoudiger te verplaatsen zodat u uw boodschap eenvoudig kunt uitbreiden
en context kunt laten zien. Informatiecontainers gedragen zich op een slimme manier en
maken het eenvoudig om uw content met slechts één klik uit te breiden.
- Designersjablonen: Prezi Next omvat 100 nieuwe designersjablonen die gemakkelijk
kunnen worden gepersonaliseerd zodat ze bij ieder merk of onderwerp passen. Zelfs
nieuwe gebruikers kunnen snel presentaties van professionele kwaliteit samenstellen
waarmee ze zichtzelf kunnen onderscheiden.

Voor presentaties:

- Presentaties op basis van dialoog: Door een nieuw, dynamisch en flexibel formaat
kunnen gebruikers eenvoudiger door een presentatie navigeren: van punt A naar punt Z,
of direct naar punt M gaan zonder daarbij door voorliggende dia's te moeten bladeren.
- Zoomen en onthullen: Hiermee kunnen presentatoren hun verhaal vertellen en gaandeweg
informatie onthullen. Dit voegt een bepaalde spanning aan het verhaal toe.
- Prezi Viewer voor Android- en iOS-apparaten: Hierdoor kunnen gebruikers altijd en
overal hun presentaties houden.

Voor statistieken:

In het Premium-pakket omvat Prezi Next analysefuncties waarmee gebruikers het volgende kunnen vaststellen:

- Weergaven in realtime tracken: Gebruikers kunnen zien wie hun presentatie bekijkt
en hoe laat.
- Realtime delen: Gebruikers kunnen zien wie hun presentatie deelt en met wie.
- Inhoudoptimalisatie: Door gegevens over weergaveduur van elk deel van hun presentatie
te geven, kunnen gebruikers zien welke inhoud het beste bij hun publiek valt, waar het
de meeste tijd aan besteedt en waar het publiek afhaakt.

Tarieven en beschikbaarheid

Prezi Next is nu wereldwijd beschikbaar. Ga voor meer informatie naar over tarieven van Prezi Next naar http://prezi.com/pricing.

Over Prezi

Prezi is het presentatieplatform dat u helpt een sterkere connectie te maken met uw publiek en klanten. Het enkele, interactieve canvas van Prezi werkt anders dan dia's en bevordert dialoog en samenwerking zodat uw presentatie in zijn geheel boeiender, overtuigender en meer gedenkwaardig wordt. Prezi's nieuwste aanbod, Prezi Next, is een presentatieplatform voor de gehele levenscyclus zodat iedereen eenvoudig visueel prachtige presentaties kan maken en ze op een meer natuurlijke manier, in dialoog, kan aanbieden en de effectiviteit ervan kan meten. Prezi werd in 2009 opgericht en met kantoren in San Francisco, Boedapest en Mexico City bedient Prezi inmiddels een community van meer dan 85 miljoen gebruikers en meer dan 325 miljoen Prezi presentaties over de hele wereld. Investeerders zijn onder meer Accel Partners, Spectrum Equity en TED Conferences. Ga voor meer informatie naar http://www.prezi.com .

CONTACT: Csaba Faix (Europa), Prezi, +36 30 2486444, csaba.faix@prezi.com

PR Newswire