Betere beslissingen bij telen dankzij e-Gro [RECHTENVRIJE VIDEO]

Grodan introduceert e-Gro: Hét software platform waarmee telers relevante data in de kas overzichtelijk kunnen bundelen en overzichtelijk naar real-time inzichten. Zo heeft een teler meer controle én kan hij sneller gefundeerde beslissingen nemen om de teeltstrategie – die op basis van eigen kennis en ervaring is ingezet – te optimaliseren. Het platform dat beschikbaar is op zowel smartphone, tablet als desktop werd dinsdag gepresenteerd op de beurs HortiContact Go 2019 in Doetinchem.

Het gemonteerde videopersbericht is hier te vinden:

Bekijken/Embedden: https://youtu.be/r9Apm-k9Bbw

Het ruwe HD beeldmateriaal is eenvoudig van de volgende ftp-server te downloaden:

· Gebruik de link Videodistribution.anp.nl in uw FTP-programma, of ga naar ftp://videodistribution.anp.nl in uw browser

· Login: anpinopdracht

· Pass: anpinopdracht

* Op het aangeboden videomateriaal berust copyright van ANP Pers Support. Het videomateriaal mag gratis en rechtenvrij worden geplaatst, gemonteerd en uitgezonden voor redactionele doeleinden in de context van dit onderwerp, zonder verplichte vermelding van de bron ANP Pers Support.

Geplaatst in:

Omnicom PR Group