Onafhankelijk consulting-onderzoek concludeert Pluralsight levert ROI van 295 procent

Het Total Economic Impact-onderzoek toont dat Pluralsight een snellere productontwikkeling bevordert, met een huidige waarde van $ 11,3 miljoen

SILICON SLOPES, Utah, 24 oktober 2017 /PRNewswire/ -- Pluralsight [http://go.pluralsight.com/C0031300], het leerplatform voor bedrijfstechnologie, kondigde vandaag de resultaten van een nieuw Forrester Consulting-onderzoek aan dat onderzocht heeft wat de financiële gevolgen zijn voor bedrijven die gebruik maken van Pluralsights leerplatform voor technologieën. De Total Economic Impact(TM) van Pluralsight, een studie dat in oktober 2017 door Forrester Consulting werd uitgevoerd in opdracht van Pluralsight, concludeerde dat de klanten van Pluralsight na drie jaar een rendement op investeringen (ROI) van 295 procent realiseerden en dat zij een terugverdientijd van minder dan zes maanden waarnamen.

Om de waarde van Pluralsight te kwantificeren, interviewde Forrester enkele huidige zakelijke klanten binnen verschillende industrieën en regio's. Met de informatie en gegevens verzamelt tijdens de interviews, creëerde Forrester een samengestelde onderneming en een analyse-model, dat de volgende gekwantificeerde belangrijke voordelen onthulde:

-- Snellere productontwikkeling: Pluralsight bevordert een snellere en
betere productontwikkeling als gevolg van snellere
talentontwikkeling--door bijscholing en door de kloof in technologische
vaardigheden snel te dichten. Een conservatieve driejarige PV-schatting
(PV - present value) van dit voordeel bedraagt $ 11,3 miljoen.
-- Behouden van werknemers: Pluralsight helpt bij het behouden van
technisch personeel door een verrijkingskans te bieden die nergens
anders verkrijgbaar is. Als werknemers die anders misschien zouden
vertrekken, beslissen in plaats daarvan om te blijven, kan dat jaarlijks
een waarde hebben van meerdere miljoenen dollars--bijna $ 6 miljoen PV
in drie jaar.
-- Snellere introductieperiode voor nieuwe werknemers met zowel weinig als
veel ervaring: de tijd die er nodig is om jonge developers en ervaren
nieuwe werknemers in te werken zodat zij productief zijn, kan
teruggebracht worden van maanden tot weken. Over drie jaar heeft deze
kortere leercurve een waarde van $ 1,8 miljoen.
"Een belangrijke reden dat toonaangevende bedrijven over de hele wereld op ons vertrouwen is onder andere de ROI wanneer Pluralsight gebruikt wordt om het gat in hun technologische vaardigheden te sluiten en ook om betere producten sneller te kunnen produceren" aldus Aaron Skonnard, medeoprichter en CEO van Pluralsight. "Het is niet langer genoeg om IT-teams te voorzien van vaardigheden die zij vandaag de dag nodig hebben; CIO's en CTO's moeten vooruit plannen en hun teams helpen om de nodige vaardigheden te verkrijgen die zij in de toekomst nodig hebben, en Pluralsight stelt hen in staat om dat te doen."

Ga naar http://www.pluralsight.com/resource-center/guides/forrester-economic-impact-pluralsight [http://go.pluralsight.com/C0031308] om de Total Economic Impact van Pluralsight door Forrester Consulting te lezen.

Een diepgaande uitleg van de bevindingen van het onderzoek, kunt u door middel van de webinar met een gast van Forrester beluisteren op https://www.pluralsight.com/resource-center/webinars/forrester_tei [http://go.pluralsight.com/C0031309].

Over Pluralsight
Pluralsight is een leerplatform voor bedrijfstechnologie dat een complete, end-to-end leerervaring biedt voor bedrijven over de hele wereld. Met een abonnement kunnen bedrijven de technologische vooruitgang bijhouden en hun vaardigheden, innovatie en efficiency verbeteren. Pluralsight werd opgericht in 2004 en wordt ingeschakeld door Fortune 500-bedrijven. Het biedt leden on-demand toegang tot een digitaal ecosysteem van opleidingstools, waaronder adaptieve vaardigheidstesten, begeleide leertrajecten, cursussen onder leiding van experts, interactieve laboratoria en live-begeleiding. Ga voor meer informatie naar pluralsight.com [http://go.pluralsight.com/C0031300].

Contactpersonen media

Pluralsight PR
Mariangel Babbel
Director, Communications