Aandeelhouders keuren jaarrekening 2015 en naamswijziging PHELIX NV goed

AMSTERDAM, May 24, 2017 /PRNewswire/ --

De aandeelhouders van Inverko NV hebben de jaarrekening over 2015 vastgesteld. Ook besloten zij tot de voorgestelde naamswijziging en de benoeming van de externe accountant. Dat bleek woensdag bij de Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA) van de vennootschap.

De AVA vond op 24 mei plaats in het World Trade Center Amsterdam. Naast de jaarrekening en de benoeming van de accountant, keurden de aandeelhouders tevens de voorgestelde naamsverandering goed. Met deze goedkeuring wordt de naam van de vennootschap gewijzigd van Inverko NV in PHELIX NV. De akte van statutenwijziging wordt vandaag gepasseerd. De naamsverandering onderstreept dat de activiteiten die verbonden waren aan Inverko NV, tot het verleden behoren.

De eerste handelsdag van het aandeel onder de nieuwe naam PHELIX NV is 26 mei. Het Euronext ticker symbool wordt PLX en de ISIN-Code betreft NL0012194724.

PHELIX NV voert momenteel oriënterende gesprekken teneinde nieuwe activiteiten aan te wenden en waarde binnen de beursnotering te creëren. Indien en zodra de gesprekken concreter worden zullen nadere mededelingen volgen.

Selwyn Duijvestijn CEO Inverko N.V.

PRN NLD

CONTACT: Voor meer informatie: Selwyn Duijvestijn, info@inverko.nl, +31-020-2386378

PR Newswire