Speaser - lancering af verdens første sociale sportsapp

UPPSALA, Zweden, 23 januari 2020 /PRNewswire/ -- Speaser, verdens første sociale sportsapp, bliver lanceret globalt den 23. januar 2020. Appen, som er skabt til at forene sportsfans over hele verden, leverer de seneste nyheder fra sportsverdenen og giver dig mulighed for at chatte med og udfordre dine venner pa resultatet af kommende kampe.

Den svenske startupvirksomhed Speaser ønsker at ændre maden, som folk følger sportsverdenen og interagerer med hinanden omkring sportsbegivenheder pa. Derfor har de udviklet verdens første app, der kombinerer et nyhedsfeed med resultater fra alle de store sportsgrene over hele verden, venskabelige væddemal og sociale medier, som gør det nemmere at snakke om sport.

"Milliarder af mennesker elsker sport, og vi vil gerne hjælpe med at føre dem sammen," siger Fanny Drape, Vice President for Speaser.

Appen bliver lanceret globalt den 23. januar og findes pa 24 forskellige sprog. Den er tilgængelig til bade iOS og Android og gratis at downloade og bruge.

Ikke en betting-app

Sport bør handle om at have det sjovt, og det samme gælder en udfordring. Traditionel betting kan have en skadelig effekt, men Speaser bevarer den sjove del af væddemalet - nemlig udfordringen - og lader det være op til dig at bestemme, om vinderen far mere end blot æren og fornøjelsen af at vinde. Maske en kop kaffe?

Speaser tilbyder spændingen ved en betting-app, men uden ulemperne.

"Mange mennesker kan eller vil ikke spille om penge," siger Fanny Drape og fortsætter, "og traditionel betting er forbudt i nogle lande, sa denne app tilbyder et sjovt alternativ for dem."

Sadan fungerer det

Før en kommende kamp kommer brugerne med forudsigelser om resultatet, udfordrer modstandere og beslutter, hvad der eventuelt er pa højkant. Resultaterne bliver indsendt til sakaldte hit rates, sa brugerne kan sammenligne resultater pa topscorerlisten eller pa appens Wall of Fame. Hit rates er baseret pa resultaterne fra alle dine udfordringer og kan forbedres over tid.

Mens brugerne følger kampen, kan de bruge appen til at chatte med venner, fa de seneste nyheder samt fa et overblik over liveresultater, toplister og statistikker. Alt sammen i én app.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1077505/Speaser_Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/1077505/Speaser_Logo.jpg]

For yderligere information:

Per Drape, CEO speaser@speaser.com [mailto:speaser@speaser.com] https://speaser.com [https://speaser.com/] +46-70-755-14-14

Web site: https://www.speaser.com/

PR Newswire