VWO maakt haar e-Commerce Consumenten Onderzoeksrapport 2017 bekend

NEW DELHI, November 22, 2017 /PRNewswire/ --

VWO heeft vandaag haar jaarlijkse e-Commerce Consumenten Onderzoeksrapport uitgebracht. Dit meest recente e-commerce consumentenrapport van VWO is het resultaat van een onderzoek dat is uitgevoerd onder meer dan 1.000 consumenten in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk.

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/609263/VWO_eCommerce_Consumer_Survey.jpg )

Het rapport is een must-read voor e-commercebedrijven die willen weten wat de moderne consument verwacht.

In het rapport worden onder andere de volgende vraagstukken op het gebied van e-commerce besproken:

- Uitdagingen op het gebied van de klantlevenscyclus in e-commerce
- De noodzaak van een omnichannel ervaring
- Het mobile-first e-commerce paradigma
- Het belang van gebruikerspersonalisatie
- Logistieke uitvoeringen en uitdagingen

Volgens een recente studie van eMarketer [https://www.emarketer.com/Article/Worldwide-Retail-Ecommerce-Sales-Will-Reach-1915-Trillion-This-Year/1014369 ] groeit e-commerce naar verwachting tot $ 4,058 biljoen in 2020, met een al hoge capaciteit van $ 1,9 biljoen in 2016. Deze studie toont aan dat de sector niet van plan is om het rustiger aan te gaan doen. Daarom deed VWO een marktonderzoek om e-commercebedrijven en florerende merken te assisteren in het laten groeien van hun activiteiten.

- Daarnaast schat Forrester, dat digitale technologie in 2018 op een of andere
manier bijna 60% van de retailtransacties in fysieke winkels zal beïnvloeden, met een
waarde van $ 1,8 biljoen.

Lees hier het rapport [http://resources.vwo.com/ecommerce-consumer-survey-report/?utm_medium=referral&utm_source=prnewswire&utm_campaign=ecommerce_report ] om op de hoogte te zijn van alle belangrijke ontwikkelingen en vraagstukken in het e-commerceparadigma.

Over VWO

VWO is 's werelds toonaangevende optimalisatieplatform voor webtesten en -conversie waarmee groeiende ondernemingen kwalitatief en kwantitatief bezoekersonderzoek kunnen uitvoeren, een stappenplan voor experimentatie kunnen opbouwen, en doorlopend experimenten kunnen uitvoeren op hun digitale bezittingen. VWO's connected platform stelt bedrijven in staat hun webervaringen te optimaliseren, zowel op desktop-, mobiele als andere apparaten, voor het leveren van een unieke ervaring die is gebaseerd op bezoekersvoorkeuren. VWO stimuleert een experimenteercultuur en stelt marktleiders in staat om datagedreven beslissingen te nemen en de groei van hun functies te versnellen. VWO heeft tot vandaag de dag wereldwijd meer dan 5.000 merken geholpen met het uitvoeren van meer dan 600.000 experimenten. In VWO's mondiale klantenbestand staan onder meer merken als Vodafone, Samsung, Toyota en eBay.

Kijk voor meer informatie op vwo.com [https://vwo.com/?utm_medium=referral&utm_source=prnewswire&utm_campaign=ecommerce_report ] .

CONTACT: Smriti Chopra, +91-96506-81056, smriti.chopra@wingify.com

PR Newswire