Booking.com brengt uitzonderlijk gastvrije gebaren onder de aandacht

AMSTERDAM, November 20, 2017 /PRNewswire/ --

Achter elke glimlachende gast staat een toegewijde professional die achter de schermen zorgt voor een onvergetelijk verblijf. Denk eens terug aan je meest onvergetelijke reismomenten. Herinner je je die hotelmedewerker nog die je op de valreep hielp met het organiseren van een aanzoek op het strand? Of wat dacht je van die eigenaar van dat appartement die je persoonlijk naar het vliegveld bracht toen je taxi niet kwam opdagen en jij bijna je vlucht miste? Zulke buitengewoon gastvrije gebaren hebben een positief effect op de reissector en maken reizen zo betekenisvol en uniek. Om de uitzonderlijke persoonlijke bijdragen die deze helden elke dag leveren te vieren, lanceert Booking.com een social-mediawedstrijd genaamd #BookingHero.

Ken je zo'n gastvrije held? Meedoen is eenvoudig:

1) Deel je verhaal op Facebook, Instagram of Twitter
2) Tag @bookingcom met hashtag #BookingHero
3) Vermeld de accommodatie van Booking.com, de functie van je held én je motivatie.

Booking.com selecteert de drie meest bijzondere verhalen over gastheren of vrouwen die een extra stap zetten om hun gasten uitzonderlijke ervaringen te bezorgen. Eén held en natuurlijk de klant die hem of haar heeft genomineerd gaat ervandoor met EUR 25.000 tegoed bij Booking.com. De nummers twee en drie - en de personen die hen genomineerd hebben - winnen EUR 5.000 Booking.com-reistegoed. Bekijk hier [http://booking-hero.com ] de volledige voorwaarden.

Het volledige bericht en beeldmateriaal zijn te vinden op Booking.com Newsroom Nederland [https://news.booking.com/nl ].

Over Booking.com

Booking.com B.V. is opgericht in 1996 in Amsterdam. Als onderdeel van The Priceline Group telt Booking.com nu meer dan 15.000 werknemers in 204 kantoren en 70 landen wereldwijd.

Met als missie om mensen de wereld te laten ervaren, investeert Booking.com in digitale technologie die helpt om het reizen zo naadloos mogelijk te halen. Booking.com verbindt reizigers met 's werelds grootste selectie aan ongelooflijke accommodaties, inclusief appartementen, vakantiehuizen, door families gerunde bed & breakfasts, luxe 5-sterrenresorts, boomhutten en zelfs iglo's.

Volg ons op Twitter [https://twitter.com/bookingcom ] en Instagram [https://www.instagram.com/bookingcom ], vind ons leuk op Facebook [http://www.facebook.com/bookingcom ] en bezoek onze global media room [https://globalnews.booking.com ].

Neem voor vragen contact op met Edelman:

annebelle.voorbach@edelman.com

CONTACT: + 31 (0)20 3010 980