ZTE Koerst af op 36,58% Groei Nettowinst over 9 Maanden

Raming totale nettowinst van 4,3-4,8 miljard RMB voor het hele jaar

SHENZHEN, China, 19 oktober 2017 /PRNewswire/ -- ZTE Corporation (0763.HK / 000063.SZ), een belangrijke internationale aanbieder van oplossingen in telecommunicatie, zakelijke en consumenten-technologie voor Mobiel Internet, heeft een richtsnoer gepubliceerd voor groei van de nettowinst van 36,58% voor de negen maanden eindigend op 30 September 2017.

Volgens het bedrijf wordt de nettowinst, toerekenbaar aan de houders van gewone aandelen van het beursgenoteerd bedrijf over het hele jaar, dankzij de groei van activiteiten op het gebied van maatschappijnetwerken en consumentendiensten naar schatting 4,3-4,8 miljard RMB.

De nettowinst toerekenbaar aan houders van gewone aandelen van het beursgenoteerd bedrijf in de eerste negen maanden was 3,905 miljard RMB, gebaseerd op de voorlopige financiële cijfers die vandaag door ZTE zijn gepubliceerd. Omzet over de eerste negen maanden nam toe naar 76,580 miljard RMB, 7,01% hoger dan vorig jaar.

Over ZTE

ZTE is leverancier van geavanceerde telecommunicatiesystemen, mobiele apparaten en zakelijke technologie aan consumenten, netwerkmaatschappijen, bedrijven en overheden. Als onderdeel van ZTE's strategie legt het bedrijf zich toe op het leveren aan klanten van geïntegreerde end-to-end innovaties voor hogere kwaliteit en waarde terwijl de telecommunicatie- en informatietechnologie sectoren convergeren. Genoteerd aan de aandelenbeurzen van Hong Kong en Shenzhen (H share stock code: 0763.HK / A share stock code: 000063.SZ) worden ZTE's producten en diensten verkocht aan meer dan 500 operators ruim 160 landen. ZTE besteedt 10 procent van de jaaromzet aan onderzoek en ontwikkeling en vervult een leidende rol bij internationale normalisatieorganisaties. ZTE is toegewijd aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en is lid van het UN Global Compact. Kijk voor meer informatie op www.zte.com.cn [http://www.zte.com.cn/].

Media Contacten: Margrete Ma ZTE Corporation Tel: +86 755 26775207 E-mail: ma.gaili@zte.com.cn [mailto:ma.gaili@zte.com.cn]

PR Newswire