Sirius rapporteert dividend voor preferente aandelen

HAMILTON, Bermuda, 19 september 2017 /PRNewswire/ -- De Raad van Bestuur van Sirius International Group, Ltd. heeft een kwartaaldividend gerapporteerd voor de periode 1 juli 2017 tot en met 29 september 2017 van $18,97 per aandeel voor haar vaste/vlottende niet-cumulatieve preferente aandelen met onbepaalde looptijd (de "Preferente Aandelen"). Het dividend is in cash verkrijgbaar op 29 september 2017 voor houders van Preferente Aandelen aan het eind van de handelsdag op 28 september 2017.

Sirius Group is een in Bermuda gevestigde holdingmaatschappij met (her)verzekering-werkmaatschappijen in Bermuda, Stockholm, New York en Londen. Sirius Group maakt gebruik van gedisciplineerde en professionele risico-acceptatie, superieure risicobeoordeling en de allerbeste prijstechnologie; zo zorgen wij voor een meervoudige (her)verzekeringscapaciteit in meer dan 140 landen, waaronder leidende capaciteit voor onroerend goed, ongevallen & gezondheid en andere blootstellingen. Meer informatie is beschikbaar op de website van de Sirius Group, via www.siriusgroup.com [http://www.siriusgroup.com/].

Logo: http://mma.prnewswire.com/media/435108/Sirius_Group_Logo.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/435108/Sirius_Group_Logo.jpg]

CONTACT: CONTACTPERSOON: Matt Kirk, President, Sirius Investment Advisors, 212-312-0226

Web site: http://www.siriusgroup.com/

PR Newswire