OASIS Group neemt Removal Services Scotland over

DUBLIN, May 19, 2017 /PRNewswire/ --

De OASIS Group, het snelst groeiende bedrijf voor gegevens- en informatiemanagement (RIM) in Europa, toont zijn betrokkenheid bij de Schotse en noordelijke markten van het

Verenigd Koninkrijk

en heeft wederom een essentiele overname bevestigd. Met deze transactie, die op 15 mei is afgerond, heeft de onderneming de RIM-activiteit overgenomen van Removal Services Scotland, Ltd., een bedrijf dat net buiten Edinburgh, Schotland, is gevestigd.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160420/357828LOGO )

De koper is de Schotse markt voor het eerst in december 2016 binnengegaan. Met deze acquisitie bevestigen zij hun betrokkenheid t.a.v. deze regio en valideren ze hun geplande uitbreiding om hun klanten beter te kunnen bedienen. De overname versterkt de aanwezigheid in Schotland en verbetert het bereik en de aanvullende diensten die OASIS kan verstrekken aan nieuwe en bestaande klanten.

"De Schotse markt is voor ons altijd een specifiek doel geweest. We hebben hard gewerkt om onze aanvankelijke aanwezigheid snel te vergroten. Onze klanten zijn onze topprioriteit en we hopen dat ze deze toevoeging zullen beschouwen als een toezegging aan hen," aldus de verklaring van Brian Connolly, Chief Executive Officer van OASIS Group. "Deze acquisitie biedt ons een geweldig goede locatie, waarmee wij verder kunnen uitbreiden met de steeds groter wordende serie diensten die we onze klanten bieden."

Deze transactie markeert de 27e succesvolle overname voor OASIS Group.

Over OASIS Group

OASIS ondersteunt klanten sinds 1999 en is een van de grootste en meest veelzijdige professionele bedrijven voor document- en informatiebeheer in Europa. OASIS, met een hoofdkantoor in Dublin, Ierland, en vestigingen overal in de EU, biedt werk aan meer dan 300 teamleden en dienstverlening aan meer dan 5.000 klanten in verschillende sectoren, met inbegrip van de financiele en juridische sectoren, overheden, de gezondheidszorg en het onderwijs. Kort geleden werd Oasis Group beloond met een positie op de lijst 'Inc. 5000 Europe 2017' van de snelst groeiende particuliere bedrijven in Europa.

Contact voor de media:
Barbara Ellis