Mediabericht: Supermicro kondigt zijn eerste GPU Live Forum aan

Supermicro's productdeskundigen bieden productinzichten, functies en -updates

SAN JOSE, Californië, 19 maart 2020 /PRNewswire/ -- Op 24 maart 2020 zal Supermicro zijn eerste GPU Live Forum presenteren. Een groep deskundige productmanagers van Supermicro zullen inzichten en updates delen met betrekking tot de breedste portefeuille van NVIDIA GPU-systemen die er binnen de sector bestaat. De aanwezigen zullen kunnen genieten van paneldiscussies over producten, alsmede productdemo's, netwerkmogelijkheden met live Q&A-sessies, en een unieke kans om live, in onze virtuele omgeving, te praten met de productdeskundigen van Supermicro.

De sessies omvatten:

-- GPU Accelerated VDI-oplossing, aangedreven door NVIDIA vGPU
-- High-Density Computing Blade Servers & GPU-mogelijkheden
-- Intelligent Edge Computing met NVIDIA EGX
-- End-to-End AI met Supermicro's gevalideerde NGC- en EGX-platforms
-- Accelerating Distributed DL-training met Optimized GPU
Computing-oplossing
-- Infrastructuuruitdagingen binnen GPU-CPU-werkprocessen
Wat: Supermicro GPU Live Forum

Waar: Dit is een digitaal evenement - het zal presentaties en demo's bevatten, evenals diepgaande break-out-sessies en live Q&A-sessies.

Wanneer: Vanaf 24 maart 2020. Alle sessies en informatie zullen een jaar lang live blijven.

Klik hier [https://c212.net/c/link/?t=0&l=nl&o=2755701-1&h=1900897844&u=https%3A%2F%2Fc212.net%2Fc%2Flink%2F%3Ft%3D0%26l%3Den%26o%3D2755701-1%26h%3D1489175811%26u%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.supermicro.com%252Fnewsroom%252Fevents%252Fevent_registration%252FGTC_USA2020.php%26a%3Dhere&a=hier] voor meer informatie en om u aan te melden.

Over Super Micro Computer, Inc.

Supermicro , de toonaangevende innovator op het gebied van krachtige, zeer efficiënte servertechnologieën, is een vooraanstaande aanbieder van geavanceerde Server Building Block Solutions® voor datacentra, Cloud-computing, Enterprise IT, Hadoop/Big Data, HPC en geïntegreerde systemen wereldwijd. Supermicro zet zich in voor de bescherming van het milieu door middel van het "We Keep IT Green®"-initiatief en biedt klanten de meest energiezuinige, milieuvriendelijke oplossingen die er op de markt beschikbaar zijn.

Supermicro, Server Building Block Solutions, en We Keep IT Green zijn handelsmerken en/of geregistreerde handelsmerken van Super Micro Computer, Inc.

Alle andere merken, namen en handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren

SMCI-F

CONTACT: Greg Kaufman; Super Micro Computer, Inc.; pr@supermicro.com