OASIS Group breidt activiteiten in Nederland uit

DUBLIN, July 18, 2017 /PRNewswire/ --

OASIS Group, het snelst groeiende bedrijf voor document- en informatiebeheer in Europa, heeft bevestigd dat het binnen een maand nog een overname afrondt. Volgens een overeenkomst die op 12 juli is gesloten, heeft het bedrijf de RIM-tak van Hulshoff Opslag - en Archiveringsmaatschappij B.V., gevestigd in Amsterdam, overgenomen.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160420/357828LOGO )

"Dit is een belangrijke mijlpaal in het groeiproces van het bedrijf binnen Nederland", aldus Dennis Barnedt, Executive Chairman van OASIS Group. "We kennen de familie Hulshoff al een aantal jaren en wij respecteren hun bedrijfswaarden en innovatie.  In 2014 zijn we voor het eerst toegetreden tot de Nederlandse markt met daarbij de belofte om onze infrastructuur en diensten uit te breiden. Deze overname is een fantastische aanvulling en uitbreiding van ons bestaande aanbod en we bevinden ons nu nog dichter bij onze klanten".

Brian Connolly, Chief Executive Officer van OASIS Group, bevestigt tevens dat in december 2016 nog een overname heeft plaatsgevonden, waarbij de tapeopslag- en rotatie-tak van Schippers Safestore BV door OASIS is overgenomen; een aanvulling op de reeds sterke aanwezigheid op de Nederlandse markt. Samen met hun toenemende aanbod van informatiemanagementdiensten en unieke tapeherstel- en discovery-oplossingen, voldoen deze overnames volledig aan de belofte van groei en hoogwaardige diensten.

Deze transacties vertegenwoordigen in totaal 29 succesvolle overnames voor OASIS Group.

Over de OASIS Group

OASIS bedient klanten sinds 1999 en is één van de grootste en meest veelzijdige professionele bedrijven voor document- en informatiebeheer in Europa. OASIS, met een hoofdkantoor in Dublin, Ierland, en vestigingen overal in de EU, biedt werk aan meer dan 300 teamleden en dienstverlening aan meer dan 5.000 klanten in verschillende industrietakken, met inbegrip van de financiële en juridische sectoren, overheden, de gezondheidszorg en het onderwijs. OASIS Group werd onlangs beloond met een positie in  'Inc. 5000 Europe 2017', een lijst met de snelst groeiende privé ondernemingen van Europa.  http://www.OASISGroup.com

Contact voor de media:
Barbara Ellis