Euro Special Note geeft een Herdenkingsbiljet uit ter gelegenheid van de Brexit

WOERDEN, Netherlands, 18 april 2019 /PRNewswire/ -- De Brexit is nu al een historische gebeurtenis. Daarom wordt een Euro Special Note gewijd aan de Brexit uitgegeven.

De Brexit is de meest belangrijke strategische beslissing voor het Verenigd Koninkrijk sinds de Tweede Wereldoorlog met grote gevolgen voor zowel de UK als de EU.

Daarom speelt het Verenigd Koninkrijk de hoofdrol bij de Brexit Euro Special Note. Het toont verschillende symbolische items zoals de Tower Bridge en de Big Ben klok, maar ook Queen Elizabeth II en Sir Winston Churchill met zijn toepasselijke quote "There's nothing wrong with change, if it's in the right direction".

De biljetten bevatten verschillende officiële veiligheidskenmerken die bankbiljetten ook hebben, zoals een watermerk, microtekst, uniek serienummer, holografische folie, fluoriserende vezels en onzichtbare inkt dat oplicht onder UV licht.

De Euro Special Note gewijd aan de Brexit wordt vandaag gelanceerd en is voor pre-order beschikbaar op www.eurospecialnote.eu

De Euro Special Note wordt uitgegeven door het bedrijf Euro Special Note, gevestigd te Woerden. Meer informatie over de biljetten is te vinden op de website www.eurospecialnote.eu

Over de Euro Special Note
Sinds de introductie van de Euro worden er speciale 2 euro herdenkingsmunten uitgegeven. De meeste van deze munten herdenken de verjaardagen van historische gebeurtenissen of vestigen de aandacht op actuele gebeurtenissen van historische betekenis. Nu zijn er ook verzamelbiljetten die uitgegeven zullen worden: de Euro Special Note. Dit met het doel om verzameld te worden. De Euro Special Notes zijn herdenkingsbiljetten en geen wettig betaalmiddel.

CONTACT: Erik de Bakker, +31 (0)6 28526161, erik@eurospecialnote.eu - Extra door de redactie rechtenvrij te gebruiken afbeeldingen zijn hier te vinden: https://edebakker.stackstorage.com/s/aRK295nWD5ZnC...

PR Newswire