Cacharel haalt zanger Izzy Bizu binnen

PARIJS, January 18, 2018 /PRNewswire/ --

Cacharel mag vol trots melden dat Izzy Bizu ambassadrice wordt voor onze nieuwe, gedurfde geur, Yes I Am.  

De Brits-Ethiopische singer-songwriter werkt samen met Cacharel als symbool voor de toenemende onafhankelijkheid en kracht van jonge vrouwen die de inspiratie vormde voor de aangekondigde geur van het Franse merk.

(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/630169/cacharel_Logo.jpg )

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/630158/Yes_I_am___Izzy_Bizu.jpg )

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/630161/Cacharel_Yes_I_Am.jpg )

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/630168/Yes_I_Am_Perfume.jpg )

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/630166/Yes_I_am___Cacharel_Parfums.jpg )

Izzy Bizu is met haar 23 jaar een rijzende ster, een artieste vol gevoel, met een vrolijke stem en een funky popgeluid. Ze won al een hele reeks muziekprijzen en ging samen met Coldplay op tournee. Ze schrijft zelf haar eigen materiaal. Haar debuutalbum "A moment of Madness," met daarop de hit waarmee ze doorbrak, "White Tiger", ligt nu in de rekken en ondertussen werkt ze aan haar tweede album.

De geuren van Cacharel staan sinds 1978 symbool voor jeugd en vrijheid en hebben, net als zijn mode, steeds een gevoel van vrijheid uitgestraald. Een gevoel dat op een prachtige manier tot uiting komt bij Izzy Bizu en haar muziek.

"Ik ben vereerd en vind het heerlijk dat ik het gezicht mag zijn van zo'n inspirerende geur. Voor mij is Cacharal meer dan een merk, het is een echte bron van inspiratie en expressie voor elke generatie." - Izzy Bizu

In navolging van het succes van Anaïs Anaïs, een eerste parfum voor meisjes, en de bestseller Amor Amor, een eerste liefdesverklaring, wil Cacharel een ode brengen aan de volgende mijlpaal van het leven, en biedt jonge vrouwen de eerste geur van onafhankelijkheid: "Yes I Am."

Yes I Am is bedoeld om indruk te maken en is de interpretatie van de pas ontdekte kracht van de jonge vrouwen van deze generatie op een manier die uitgesproken Cacharel is. Een compleet nieuw parfum, een van de krachtigste symbolen van vrouwelijkheid, rode lipstick, heeft de vorm van een geur aangenomen. Een aaneenschakeling van krachtige kleuren, van de uitgesproken rode verstuiverknop tot de licht goudkleurige rand en het rookzwarte glas: dit flesje is een toonbeeld van zelfzekerheid, een verklaring van volmondige vrouwelijkheid.  

Voor de onafhankelijke Yes I Am-generatie creëren Honorine Blanc & Christophe Raynaud een nieuwe, heel eigen geur. Cacharel durft het aan een revolutionaire geur uit te brengen: de eerste "Spicy Cremoso". Yes I Am is een fris Eau de Parfeum boordevol energie op basis van a kruidig contrast rond een onverwacht kruid, kardemom, dat meteen heel verslavend werkt.

Izzy Bizu wordt zowel het gezicht als de stem van dit parfum en zingt haar hit "White Tiger" bij de campagnespot, die door millennialregisseur Dexter RSCA werd gemaakt.

Yes I Am, de geur van Cacharel die jonge vrouwen kracht geeft, met als gezicht Izzy Bizu, wordt op 22 januari gelanceerd.

CONTACT: Voor toegang tot de pressroom, contacteer: STUIP Fabienne Fabienne.STUIP@loreal.com - +31235499615

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234