Marris Consulting SARL (Frankrijk) en Realization Technologies, Inc. (Verenigde Staten) worden partners

SILICON VALLEY, Californië, 17 oktober 2017 /PRNewswire/ -- Realization Technologies heeft vandaag een strategisch partnerschap aangekondigd met Marris Consulting om zijn technologie voor multi-project middelenbeheer in te zetten voor onderhoud, reparatie en revisie (MRO, Maintenance, Repair and Overhaul) en Engineering & Productontwikkeling (EPD, Engineering and Product Development) ten behoeve van de klanten van Marris.

"Het is een voorrecht voor ons om Marris Consulting te verwelkomen als onderdeel van ons netwerk van elitepartners die onze software voor multi-project middelenbeheer implementeren," zei Sanjeev Gupta, algemeen directeur van Realization. "Onder leiding van Philip Marris, hebben zij indrukwekkend werk verricht om projectgebaseerde organisaties te helpen bij het verbeteren van hun snelheid en omzet. Wij kijken ernaar uit om met hen samen te werken en de bijkomende voordelen van onze software onder toonaangevende organisaties in Europa te verspreiden."

"Realization is een pionier op het gebied van multi-project middelenbeheer met de langste en indrukwekkendste ervaring op dit gebied, zoals blijkt uit de miljarden dollars aan bottom line-voordelen die het bedrijf aan zijn klanten heeft geleverd," stelde Philip Marris, algemeen directeur bij Marris Consulting. "Wij zijn verheugd om dit complementaire partnerschap met Realization, een onderneming die ik al vele jaren bewonder, aan te kondigen."

Over Realization Technologies, Inc. Realization is het meest geavanceerde platform in de industrie voor de optimalisatie van projectmiddelen. Realization is opgericht in 1999 en heeft vele belangrijke innovaties in de industrie doorgevoerd, waaronder de op beperkingen gerichte middelenoptimalisatie in verschillende projecten, de dynamische planning van middelen, de eerste webgebaseerde projectbeheersoftware en de flexibele werkorganisatie. Realization heeft meer dan 350 klanten, met inbegrip van organisaties zoals ABB, Amdocs, BHP Billiton, Dr. Reddy's Laboratories, L&T, Medtronic, NASA, de Noord-Amerikaanse luchtmacht en de Noord-Amerikaanse zeemacht. Samen hebben de klanten van Realization meer dan $6 miljard bijkomende cash en winst gemaakt omdat ze hun projecten sneller en efficiënter uitvoerden. Realization heeft zijn hoofdkantoor in Sunnyvale, Californië, en bijkomende regionale kantoren in India en Zuid-Afrika. Bezoek www.realization.com [http://www.realization.com/] voor meer informatie.

Over Marris Consulting SARL Marris Consulting is een consultingbedrijf dat zich met name richt op de aanzienlijke en duurzame verbetering van de prestaties van activiteiten en projecten. Het bedrijf is een erkend expert op het gebied van Critical Chain Project Management met indrukwekkende implementatieresultaten in de hele wereld, vooral in de ontwikkeling van nieuwe producten en MRO. Het bedrijf staat bekend omdat het al 25 jaar lang de Theory of Constraints (ToC) combineert met Lean of Lean Six Sigma om sneller en verder te gaan. Marris Consulting heeft meer dan 150 klanten, waaronder ArcelorMittal, Ariane Group, Autoliv, Embraer, GlaxoSmithKline, McDonald's, Procter & Gamble, Safran, Saint-Gobain, Siemens, SKF & Yves Rocher. Marris Consulting is opgericht in 2005 en heeft zijn hoofdkantoor in Parijs, Frankrijk. De onderneming is actief in heel Europa. Voor meer informatie kunt u terecht op www.marris-consulting.com [http://www.marris-consulting.com/]

Contactinformatie Waqar Dossani Realization Technologies, Inc. 1.408.271.1720 wdossani@realization.com [mailto:wdossani@realization.com] www.realization.com [http://www.realization.com/]

Web site: http://www.realization.com/

PR Newswire