Muziekstreaming: Awardmijlen van Miles & More kunnen nu worden verzameld en gebruikt bij Napster

FRANKFURT, Duitsland, October 16, 2017 /PRNewswire/ --

Het grootste frequent flyer-programma van Europa is een samenwerking aangegaan met een van de meest vooraanstaande streamingsdiensten.

Onbeperkte toegang tot meer dan 40 miljoen muzieknummers en daarbij miles verzamelen en gebruiken is nu mogelijk dankzij de samenwerking tussen Miles & More en de hoogwaardige muziekstreamingdienst Napster. Met deze samenwerking biedt het loyaliteitsprogramma haar leden in heel Europa nu ook de mogelijkheid om in de entertainmentsector bij elke aankoop awardmijlen te verzamelen en deze te gebruiken voor maand- of jaarabonnementen. Het verzamelen en gebruiken bij Napster is mogelijk in Nederland en 15 andere landen, waaronder Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italië, Spanje, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.

"Met het oog op de digitale transformatie en een toenemende mobiele levensstijl is de vraag naar streamingdiensten aanzienlijk gestegen. Gebruikers willen muziek kunnen luisteren waar en wanneer ze maar willen," aldus Nicolas Brackmann, Director Key Account Management bij Miles & More GmbH. "Deze nieuwe samenwerking is het antwoord op deze vraag en daarmee bieden we onze leden een innovatief product waarmee ze altijd muziek bij de hand hebben, waar ze ook naar willen luisteren.

In aanmerking komende Miles & More-leden die hun lidmaatschap koppelen aan die van Napster verzamelen één awardmijlen voor elke euro die ze besteden aan de muziekdienst. De reeds verzamelde miles kunnen worden gebruikt voor een maand- of jaarabonnement. Om de lancering van deze samenwerking te vieren is er een speciale ledenaanbieding: In ruil voor 30.000 awardmijlen in plaats van 39.500 kunnen leden een jaar lang muziek streamen. Deze aanbieding is geldig tot 31 december 2017.

Vandaag de dag is het voor veel mensen steeds belangrijker om naar de juiste muziek te kunnen luisteren, in de trein of lekker op het strand. Met Napster kunnen gebruikers naar hun favoriete muziek luisteren, van klassiek tot popmuziek, op hun laptop, tablet of smartphone, zelfs offline en wereldwijd, en zonder mobiele of wifi-verbinding.

Ken Murphy, Senior Vice President Strategic Partnerships bij Napster laat weten: "Muziek is een essentieel onderdeel van ons dagelijks leven, vooral wanneer we onderweg zijn. Deze samenwerking biedt frequente reizigers een simpele en eenvoudige manier om naar geweldige muziek te luisteren, waar dan ook."

Voor fotomateriaal kunt u terecht in onze persruimte http://www.miles-and-more.com/press, meer informatie kunt u vinden op http://www.miles-and-more.com/napster_nl en http://www.napster.com.

Miles & More Persbureau
Tel.: +49-69-719168-159