Worldwide Supply: Bedrijfsuitbreiding in Noord-Europa

Worldwide Supply breidt hardware- en dienstenaanbod uit om aan de toenemende vraag van Europese kabel-, datanetwerk- en telecommaatschappijen te voldoen.

HELSINKI, 17 augustus 2017 /PRNewswire/ -- Worldwide Supply, de marktleider op het gebied van wereldwijde netwerkoplossingen en -diensten, heeft bekendgemaakt zijn dienstverlening op het gebied van apparatuur voor netwerkinfrastructuur, netwerkonderhoud en netwerkvelddiensten te gaan uitbreiden naar Noord-Europa. De expansie naar Noord-Europa wordt gevoed door de groeidende vraag van netwerkbeheerders in Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, Estland, Letland en Litouwen die fors willen besparen op hun netwerkapparatuur en -diensten.

"De Noord-Europese markt maakt de laatste tijd enorme groei door als gevolg van beheerders die de toenemende vraag naar snelle data-overdracht willen volgen," aldus Jay VanOrden, CEO van Worldwide Supply. "Wij zijn enthousiast over deze regionale uitbreiding van ons bedrijf. We staan inmiddels al enkele jaren op Inc. Magazine's lijst van snelst-groeiende particuliere ondernemingen in de Verenigde Staten, en kijken ernaar uit om ons succesverhaal in andere gebieden voort te zetten. Wij leveren bedrijven enorme besparingen op, daar komt het allemaal op neer. Of het nu gaat om hardware of diensten, wij weten altijd een oplossing te bieden die aanzienlijke kosten kan besparen; bovendien kunnen wij 7x24 netwerk-support aanbieden vanuit een van onze 400 servicecentra over de hele wereld."

Worldwide Supply's Kerngebieden:

-- CMTS / Breedband
-- Core Routing & Switching / Backbone IP-Netwerk
-- Optisch Transport / CWDM / DWDM
-- Edge Netwerk / Metro Ethernet / Mobile Backhaul
-- Customer Premises / Subscriber Carrier / FTTx / DSLAM
-- Levering Diensten aan Woningen en Kantoren
Voor meer informatie over alle mogelijkheden van Worldwide Supply, ga naar: www.worldwidesupply.net/NorthernEurope [http://www.worldwidesupply.net/NorthernEurope]

Over Worldwide Supply

Worldwide Supply is de wereldleider in oplossingen op het gebied van netwerkhardware en netwerkdiensten, en beschikt over ruime expertise in de sectoren data-, draadloze en vaste technologie.

Vanuit het hoofdkantoor in het noorden van New Jersey en met nevenvestigingen in Californië, Finland (Europa), Hawaii, Massachusetts, Mexico, New York, Nederland (Europa), North Carolina en Texas, brengt Worldwide Supply producten, vermogensbeheerprogramma's, technische diensten en onderhoud ten behoeve van derden op de internationale markt.

De producten die Worldwide Supply verkoopt worden ondersteund door een ongekende levenslange garantie en zijn afkomstig van grote fabrikanten als Cisco, Juniper, Arris, Alcatel-Lucent, Ericsson, Nokia en meer.

Worldwide Supply is TL 9000 en 9001:2008 gecertificeerd.

________________________________________

Voor meer informatie over Worldwide Supply of voor een interview met de CEO van Worldwide Supply Jay VanOrden kunt u contact opnemen met Marc Ziccardi op tel. +1 973-823-6412 of via dit e-mailadres: marketing@worldwidesupply.net [mailto:marketing@worldwidesupply.net]. www.worldwidesupply.net [http://www.worldwidesupply.net/]

Logo - http://mma.prnewswire.com/media/545876/Worldwide_Supply_Logo.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/545876/Worldwide_Supply_Logo.jpg]

Web site: http://worldwidesupply.net/