Nieuwe Concur Innovaties Besparen Tijd en Kosten Gemoeid met Boeken en Beheer van Reizen

BOSTON, 17 juli 2017 /PRNewswire/ -- Concur, een SAP-onderneming en 's werelds toonaangevende leverancier van oplossingen op het gebied van zakenreis-, onkosten- en factuurbeheer, maakte vandaag de uitbreiding bekend van Concur Travel met functies die besparen op tijd en kosten geassocieerd met het boeken en beheren van reizen [https://www.concur.com/en-us/travel-booking], waaronder nieuwe TripLink leveranciersverbindingen, virtual cards en uitgebreidere tariefinformatie van gevestigde vluchtmaatschappijen. Tussen 2015 en 2016 is Concur erin geslaagd de gemiddelde tijdsduur voor gebruikers die vluchten moeten boeken met 14 procent te reduceren. Hiermee beparen ondernemingen naar schatting $275 miljoen aan arbeidskosten.

"Onze missie bij Concur is om het boeken van reizen en het beheer van onkosten zo gemakkelijk en naadloos mogelijk te laten verlopen," aldus Tim MacDonald, Chief Product Officer bij Concur. "We hebben ontdekt dat iedere seconde die we uit het proces kunnen halen al bijna $1 miljoen waard is. Dat is voor onze klanten geld dat kan worden bespaard en opnieuw kan worden geïnvesteerd in hun bedrijf."

Zakelijke reizen beheren gaat inmiddels verder dan een simpele boeking, en Concur's verbonden ecosysteem brengt de basisgegevens, tools en apps die reizigers gebruiken bijeen op een enkele locatie. Hierdoor kunnen travel managers de reizen inzien en beheren, maar ook een naadloos proces aanbieden aan de zakelijke reiziger.

De Concur Travel updates die vandaag worden aangekondigd zullen reizigers in staat stellen om het boeken verder te stroomlijnen en travel managers meer zicht en beleidscontrole geven, zodat de tijd en kosten die men moet investeren in het boeken en beheren van reizen worden teruggedrongen. Dit omvat de volgende diensten:

-- New TripLink verbindingen met aanbieders en grotere adoptie: Concur
TripLink [https://www.concur.com/en-us/triplink?pid=pr&cid=201714], het
eerste platform in de branche waarmee bedrijven reserveringen kunnen
terugvinden die zijn geboekt buiten het corporate reisbeheersysteem om,
blijft de efficiëntie verhogen en dicht het gat van de zorgplicht
[https://www.concur.com/newsroom/article/concur-empowers-businesses-with
-concur-locate-and-active-monitoring]. Tot op heden heeft TripLink meer
dan 2 miljoen boekingen kunnen achterhalen die anders onzichtbaar waren
gebleven voor de travel managers. Bijna de helft werd over de afgelopen
10 maanden achterhaald. Klanten van TripLink zijn nu in staat om 9% meer
van hun reis te zien en te beheren dan zonder het gebruik van TripLink.
Naarmate Concur zijn TripLink netwerk steeds verder uitbreidt biedt het
travel managers steeds meer zicht en controle, zelfs over boekingen die
rechtstreeks op de sites van aanbieders zijn gedaan. Meest recentelijk
heeft Concur contracten gesloten met British Airways, Iberia en WestJet,
waardoor wederzijds de zakelijke boekingen kunnen worden ingezien die op
hun websites zijn gedaan.
-- Virtual Cards voor hotelboekingen: Concur biedt virtual cards, mogelijk
gemaakt door Conferma, aan gebruikers die hotelaccommodatie boeken via
GDS. Door het verstrekken van een uniek 'payment number' voor iedere
hoteltransactie geven virtual cards de travel manager meer direct
inzicht en controle over hotelkosten en vermindert de kans op credit
card fraude. In de toekomst zal Concur tevens een mogelijkheid bieden om
andere onkosten te betalen en tevens andere samenwerkingsverbanden
opzetten waardoor ook andere virtual card partnerships nog meer klanten
kunnen bedienen.
-- Branded fares: Concur Travel zal additionele maatschappij-gebonden
tariefsinformatie geven, waaronder grote maatschappijen als American
Airlines, Delta, Air France, British Airways, Lufthansa, Air New Zealand
(binnen Nieuw-Zeeland) en anderen. Deze Branded fares geven de zakelijke
reiziger de mogelijkheid om binnen eenzelfde boeking lage tarieven te
combineren met selecte extra voordelen (bijv. extra check-in bagage of
priority booking) en flexibele opties.
Concur Travel updates zijn deze week bekendgemaakt op de GBTA Convention 2017, het grootste jaarlijkse evenement voor de zakelijke reisindustrie, en zullen gedurende de komende paar maanden van het jaar op voortschrijdende basis beschikbaar zijn. Bezoekers van de GBTA Conventie kunnen meer informatie verkrijgen over deze nieuwste innovaties bij booth # 1337.

Over Concur
Concur, een SAP-onderneming, biedt al meer dan 20 jaar een volledig geïntegreerd systeem van oplossingen in onkostenbeheer met inbegrip van reizen, onkosten, facturen, compliance en risicobeheer aan bedrijven die een stap verder willen gaan dan automatisering. Concur's wereldwijde expertise en innovaties die toonaangevend zijn binnen de sector zorgen ervoor dat klanten al een stap voor zijn dankzij tijdsbesparende tools, geavanceerde technologie en geïntegreerde data, in een dynamisch ecosysteem van diverse partners en applicaties. Gebruiksvriendelijk en direct toepasbaar, biedt Concur duidelijke inzichten waarmee bedrijven hun onkosten overzichtelijker en duidelijker kunnen maken, zodat zij proactief kunnen worden beheerd. Lees meer op concur.com [http://www.concur.com/?pid=pr&cid=20179] of ga naar het Concur blog [https://www.concur.com/blog/?pid=pr&cid=20179].

©2017 Concur Technologies, Inc. Alle rechten voorbehouden.

Media Contact:
Carrie Peters
Concur
+1-425-590-0311
Carrie.peters@concur.com [mailto:Carrie.peters@concur.com]

Logo - http://mma.prnewswire.com/media/244773/concur___logo.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/244773/concur___logo.jpg]

Web site: http://www.concur.com/

PR Newswire