Pluralsight breidt capaciteiten uit voor Enterprise-product met nieuwe functies speciaal ontwikkeld voor CIO's en CTO's

Geïntegreerde productfuncties omvatten analyses om de vaardigheden en trending topics van teams te beoordelen, op maat gemaakte leertrajecten om het leerproces af te stemmen op de bedrijfsdoelen, en live mentoring voor bedrijfsteams

SILICON SLOPES, Utah, 16 mei 2017 /PRNewswire/ -- Pluralsight [http://go.pluralsight.com/C0021093], het leerplatform voor bedrijfstechnologie, kondigde vandaag een nieuwe reeks productfuncties aan voor zijn zakelijke klanten. Met behulp van de nieuwe productfuncties worden CIO's, CTO's en technische leiders in staat gesteld om de technische bekwaamheid van hun teams te begrijpen, de leerervaringen af te stemmen op de bedrijfsdoelen en om sneller baanbrekende momenten te realiseren.

http://photos.prnewswire.com/prnvar/20160907/405106LOGO [http://photos.prnewswire.com/prnvar/20160907/405106LOGO]

"Bedrijven hebben de keuze - omarm de nieuwste technologieën of ga ten onder," aldus Aaron Skonnard, CEO en medeoprichter van Pluralsight. "CIO's, CTO's en hun teams staan onder toenemende druk om de volgende grote innovatie te leveren en om de kloof van groeiende technologische vaardigheden voor het realiseren van succes te overbruggen. De nieuwe functies zal hen helpen om de vaardigheidskloof te verkleinen, de meest kritieke technologieën sneller on de knie te krijgen en om een concurrentievoordeel te verkrijgen."

De nieuwe functionaliteiten omvatten:

-- Analyse van vaardigheden - stelt CIO's, CTO's en technologische leiders
in staat om de sterke en zwakke punten van de digitale vaardigheden van
hun team te kwantificeren en grondig te begrijpen en het geeft inzicht
in de populaire onderwerpen die zij eventueel zouden overwegen als
onderdeel van hun digitale strategieën.
-- Kanalen - stelt technologische leiders in staat om leertrajecten op te
bouwen en te delen zodat hun teams geholpen worden om de
missie-kritische vaardigheden te verkrijgen die nodig zijn voor het
doelmatig uitvoeren en realiseren van de bedrijfsdoelen.
-- Mentoring voor bedrijven - motiveren van de tech-teams van het bedrijf
om live hulp te verkrijgen van een expert-mentor via videochat, het
bi-directioneel delen van het scherm en messaging via het leerplatform
voor technologie.
Meer dan 40 procent van Fortune 500-bedrijven vertrouwt op Pluralsight om technologische leiders en teams gelijke tred te laten houden met het tempo van technologische veranderingen en om belangrijke innovaties op tijd, op budget en veilig te leveren. Door middel van het platform stimuleert Pluralsight technologische leiders en hun teams om rechtstreeks van wereldberoemde experts in de industrie te leren over de meest belangrijke trending topics zoals cyberveiligheid, grote hoeveelheden data, cloud, en AI.

Ga voor meer informatie over Pluralsights leerplatform voor technologie en de nieuwe functies naar pluralsight.com/business [http://go.pluralsight.com/C0021152].

Over Pluralsight
Pluralsight is een leerplatform voor bedrijfstechnologie dat een complete, end-to-end leerervaring biedt voor bedrijven over de hele wereld. Met een abonnement kunnen bedrijven de technologische vooruitgang bijhouden en hun vaardigheden, innovatie en efficiency verbeteren. Pluralsight werd opgericht in 2004 en wordt ingeschakeld door Fortune 500-bedrijven. Het biedt klanten on-demand toegang tot een digitaal ecosysteem van opleidingstools, waaronder adaptieve vaardigheidstesten, begeleide leertrajecten, cursussen onder leiding van experts, interactieve laboratoria en live-begeleiding. Ga voor meer informatie naar pluralsight.com [http://go.pluralsight.com/C0021093].

Contactpersonen Media
Pluralsight PR
Mariangel Babbel, 801-784-9150
Sr. Manager, Communications