Booking.com en Keukenhof openen deuren voor een onvergetelijke nacht

AMSTERDAM, April 16, 2018 /PRNewswire/ --

Alleen aankomend weekend kunnen gasten voor de allereerste keer logeren naast de

kleurrijke tulpenvelden

Wakker worden op een plek waar nog nooit iemand heeft geslapen? Dit voorjaar heeft iedereen de mogelijkheid om wakker te worden aan de oever van een tulpenzee. In Keukenhof heeft Booking.com een doorzichtige luchtbel opgesteld met panoramisch uitzicht over de iconische tulpenvelden. Een unieke ervaring voor wie één van de drie overnachtingen weet te bemachtigen via de website van Booking.com [https://www.booking.com/hotel/nl/the-tulip-pod-at-keukenhof.html. ].

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/677370/Booking_com_keukenhof.jpg )

Na het inchecken worden gasten begeleid naar de luchtbel, die is uitgerust met alle benodigdheden voor een onvergetelijke en sfeervolle overnachting. Ook hebben gasten toegang tot het gehele park en krijgen ze een diner aangeboden in een van de restaurants van Keukenhof, alsook het ontbijt de volgende ochtend.

Presentatrice en reisfanaat Nicolette Kluijver brengt vandaag als eerste gast een nacht door in Keukenhof, en verrast hiermee bovendien haar moeder en oudste dochter.

Er zijn in totaal drie nachten beschikbaar en boeken is alleen mogelijk op 17, 18 en 19 april vanaf 10 uur 's ochtends voor een overnachting voor twee personen op 20, 21 of 22 april. Per dag is er een nacht te boeken.

Het volledige bericht en aanvullend beeldmateriaal in hoge resolutie is de vinden op Booking.com Newsroom Nederland [https://news.booking.com/nl/bookingcom-keukenhof ].

OVER BOOKING.COM

Dagelijks worden meer dan 1,5 miljoen kamers gereserveerd op ons platform. Of het nu gaat om zakenreizen of vakanties, klanten kunnen snel en makkelijk hun ideale accommodatie boeken via Booking.com. Er zijn geen reserveringskosten en gasten kunnen rekenen op onze 'We bieden dezelfde prijs'-belofte. De Klantenservice van Booking.com is 24 uur per dag bereikbaar in 43 talen om dag en nacht ondersteuning te bieden aan gasten. De website en apps van Booking.com zijn beschikbaar in 43 talen en bieden meer dan 27 miljoen aangemelde accommodaties in 130,000 bestemmingen in 227 landen en gebieden wereldwijd.

Booking.com B.V. is in 1996 opgericht in Amsterdam en van een kleine Nederlandse startup uitgegroeid tot een van de grootste e-commerce bedrijven ter wereld. Booking.com is onderdeel van Booking Holdings Inc. , Booking.com heeft meer dan 17,000 werknemers, in 198 kantoren in 70 landen wereldwijd. Volg ons op Twitter [https://twitter.com/bookingcom ] en Instagram [https://www.instagram.com/bookingcom ], 'like' ons op  Facebook [http://www.facebook.com/bookingcom ], en bezoek onze global media room [https://globalnews.booking.com ] voor het laatste nieuws, data en informatie.

Neem voor vragen contact op met Edelman: bram.vanginneken@edelman.com

CONTACT: +31(0)6-1238-2384

PR Newswire