Mindtree ATLAS for SAP voor versnelling van overgang naar SAP HANA digitale platformen

BANGALORE and WARREN, New Jersey, June 14, 2017 /PRNewswire/ --

Helpt klanten bij een overgang met minimale werkonderbreking

Mindtree, een toonaangevende onderneming op het gebied van digitale transformatie en technologieservices heeft vandaag de algemene beschikbaarheid bekendgemaakt van ATLAS for SAP, een aanbod van beheerde diensten waarmee SAP-klanten moeiteloos kunnen overstappen van 'het bedrijf beheren' naar 'het bedrijf transformeren'.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140416/681203 )

ATLAS for SAP maakt risicoloze overgang mogelijk van het SAP-applicatielandschap en optimaliseert operations door middel van automatisering. De transformatie kan een SAP HANA-migratie, de inzet van privé- of openbare clouds of een implementatie van de nieuwe digitale core, SAP S/4 HANA, omvatten. Dit maakt het mogelijk om SAP-applicaties te ontwikkelen en in te zetten op een tempo dat past bij de zakelijke eisen van het digitale tijdperk.

ATLAS for SAP brengt een suite met SAP-hulpprogramma's en -methodologieën bijeen, inclusief Solution Manager, de Activate-methodologie, SAP HANA-expertise van de eersteklas Mindtree SAP Centers of Excellence, en de bewezen staat van dienst van het bedrijf ten aanzien van het beheer van de cloudinfrastructuur en testplatformen. Mindtree is een van de weinige SAP-partners die zowel Agile als DevOps concepten op SAP hebben toegepast.

Het aanbod is gebaseerd op ATLAS van Mindtree, een beheerde diensten-platform dat bestaat uit processen, hulpprogramma's, versnellers en dashboards die meer dan 100 grote ondernemingen hebben geholpen hun technologie en services efficiënter te laten draaien. De individuele hulpprogramma's waar dit kader uit bestaat, kunnen worden gebruikt voor alle beheerde diensten. Met ATLAS for SAP worden deze hulpprogramma's afgestemd op de unieke vereisten van een SAP-gebaseerd applicatielandschap.

"ATLAS for SAP van Mindtree maakt het klanten mogelijk hun bedrijf met zo weinig mogelijk onderbrekingen te laten functioneren en tegelijkertijd de kracht van SAP HANA en de cloud in te zetten in hun reis naar een slimmer en flexibeler SAP-landschap", aldus Arun Rangaraju, senior vicepresident van Mindtree en hoofd voor SAP.

Over Mindtree

Mindtree (NSE: MINDTREE) levert digitale transformatie- en IT-diensten, van ideeënvorming tot uitvoering, die Global 2000-klanten in staat stellen hun concurrenten voor te blijven. Mindtree is 'digitaal geboren' en gebruikt een flexibele aanpak die is gericht op samenwerking om op maat gemaakte oplossingen voor de hele digitale waardeketen te creëren. Tegelijkertijd optimaliseert onze uitvoerige expertise op het gebied van infrastructuur en applicatiebeheer uw IT tot een strategisch middel Of u uw bedrijf nu moet differentiëren, uw bedrijfsfuncties wilt vernieuwen of uw omzetgroei wilt versnellen, wij kunnen u helpen. Ga naar http://www.mindtree.com voor meer informatie.

Alle producten en bedrijfsnamen in dit artikel kunnen handelsmerken zijn van hun geregistreerde eigenaars.

Neem voor meer informatie contact op met:
India
Ankita Dubey