Virtual Press Office geeft Exposantenprofiel vrij voor IBC2017

IBC2017 vindt plaats in Amsterdam van 15 tot en met 19 september

NEW YORK, 13 september 2017 /PRNewswire/ -- Virtual Press Office heeft een lijst vrijgegeven van de exposanten die zullen deelnemen aan IBC2017, de wereldwijd toonaangevende media-, entertainment- en technologiebeurs die zal plaatsvinden van 15 tot en met 19 september in het Amsterdam RAI Exhibition and Convention Centre in Amsterdam, Noord-Holland, Nederland.

De persmappen, persberichten en foto's van IBC2017 zijn beschikbaar op de speciaal aan het IBC-evenement gewijde nieuwspagina van Virtual Press Office die door Virtual Press Office/Cision PR Newswire wordt beheerd: http://ibc.vporoom.com/ [http://ibc.vporoom.com/]

Persmappen van IBC2017 op Virtual Press Office

LiveU Stand #3.B62 Persmap: ibc.vporoom.com/LiveU LiveU is de aanvoerder van de live video-revolutie die live video streaming levert voor televisie, mobiele, online en sociale media. Laat uw publiek deel uitmaken van uw verhaal met vlekkeloze livevideobeelden van hoge kwaliteit van overal ter wereld, door gebruik te maken van onze geoctrooieerde verbindings- en videotransporttechnologie. LiveU creëert een consistente bandbreedte en een betrouwbare verbinding zodat u live-uitzendingen op afstand van hoge kwaliteit kunt verkrijgen, beheren en verspreiden via IP. Ons breed gamma producten bepaalt de industriestandaard voor livevideoproductie. Van rugzakken tot smartphones, en van satelliet/cellulaire hybriden tot oplossingen met een buitenantenne, LiveU biedt een volledig gamma apparaten voor livevideodekking op elk moment en overal. Voorts biedt LiveU uitgebreide cloud-gebaseerde oplossingen voor beheer en videodistributie. Met meer dan 2.000 klanten in meer dan 80 landen is de technologie van LiveU de oplossing bij uitstek voor mondiale uitzenders, onlinemedia, nieuwsagentschappen en sociale media.

Magewell Stand #8.A84 Persmap: ibc.vporoom.com/Magewell Het in 2011 opgerichte Magewell werkt rond de kerntechnologie voor audio- en videoverwerking. In het kader van zijn leidende beginselen van continue innovatie en uitstekende technische ondersteuning voor zijn klanten heeft Magewell een sterke reputatie opgebouwd dankzij de uitzonderlijke kwaliteit, prestaties en betrouwbaarheid van zijn apparaten. De producten van Magewell worden in de hele wereld verdeeld en worden gebruikt in een groot aantal professionele video- en audiotoepassingen, met inbegrip van uitzendingen, live streaming van evenementen, medische beeldvorming, de opname van lezingen, bewaking, machinevisie, spelletjes, enzovoort. Bezoek magewell.com voor meer informatie.

MuxLab, Inc. Stand #3.A30 Persmap:ibc.vporoom.com/MuxLab MuxLab is een toonaangevende ontwerper van hardware voor connectiviteit met een meerwaarde voor de Pro AV-, Broadcast- en CCTV-markten. Sinds 1984 hebben wij constant onze centrale missie ondersteund om aan onze klanten innovatieve en toonaangevende ontwerpen te bieden evenals de betrouwbaarheid die ze nodig hebben. MuxLab begrijpt de behoefte aan kwaliteit, prestatie en betrouwbaarheid en rekening houdend met deze focus ontwerpen en ontwikkelen wij onze producten in Canada. Al meer dan 30 jaar neemt MuxLab het voortouw bij het ontwerpen van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van signaaldistributie en connectiviteit. Door gelijke tred te houden met opkomende technologieën is het ons doel gebruiksvriendelijke en betaalbare oplossingen te leveren voor de transfer van alle soorten Audio/Video-, Broadcast- en CCTV-signalen.

SmartLabs Stand #14.C19 Persmap: ibc.vporoom.com/SmartLabs SmartLabs is een leider op het gebied van de ontwikkeling van dienstverleningsplatforms voor interactieve televisie (OTT, IPTV, Hybride TV) en STB's.

Onze oplossingen ondersteunen de nieuwste uitzendings- en opvraagtechnologie evenals multiscreenoplossingen. Op die manier kunnen operators met SmartLabs werken om diensten te verlenen die verder gaan dan de vraag van hun abonnees en nieuwe standaarden bepalen in hun markten.

Een aantal grote digitale TV-operators waaronder Rostelecom, Baze, PrimeTel en anderen hebben hun interactieve televisiediensten ontwikkeld met oplossingen van SmartLabs.

Behalve software-oplossingen ontwerpen en produceren wij moderne decoderkastjes.

SmartLabs maakt deel uit van de ITG Group, één van de 10 grootste IT-bedrijven van Rusland. Het bedrijf heeft kantoren in Moskou, Berlijn, Londen en Brazilia.

De bovengenoemde persmappen zullen constant worden bijgewerkt tijdens het evenement. Blijf ons volgen tijdens IBC2017 voor het laatste nieuws.

Virtual Press Office (http://www.vporoom.com/ [http://www.vporoom.com/]) is een Cision PR Newswire-bedrijf. Volg ons op Twitter @VPOEventZone [http://twitter.com/VPOEventZone] of meld u aan voor onze RSS feed [http://www.vporoom.com/news_releases?pagetemplate=rss] voor meer nieuws over vakbeurzen. Indien u vragen heeft over de diensten die Virtual Press Office levert of indien u feedback wilt geven over dit overzicht van exposanten, kunt u een email sturen naar sales@vpoinc.com [mailto:sales@vpoinc.com].

Web site: http://www.vporoom.com/

PR Newswire