Puzzelsport in een nieuw jasje

Amsterdam, 29 januari 2008- Sinds juli 2007 heeft Keesing Nederland BV de puzzelmerken van Sanoma overgenomen. En dit blijft niet onopgemerkt! Na de restyling van Denksport, wordt Puzzelsport nu ook in een nieuw jasje gestoken.

Maar Keesing gaat verder dan het realiseren van een nieuwe "look en feel". Onder de merknaam Puzzelsport worden vanaf eind januari maar liefst elf nieuwe titels geïntroduceerd. Ook ondergaan sommige puzzelbladen een merk- en of frequentiewijziging. Zo zullen de cryptogrammen binnenkort worden aangeboden onder de naam Jan Meulendijks en de Japanse Puzzels onder de merknaam Tazuku.

Hiermee biedt Puzzelsport de consument een breed maar overzichtelijk portfolio, zowel in puzzelsoort (Doorlopers, Kruiswoord, Varia, Woordzoekers, Zweeds, Logisch en Sudoku) als in moeilijkheidsgraad.

Onveranderd blijft dat Puzzelsport staat voor kwaliteitspuzzels tegen een betaalbare prijs.

Noot voor de redactie: Wilt u meer informatie over dit persbericht neem dan contact op met Keesing Nederland BV,
De heer E. van den Brakel (e.v.d.brakel@keesing.nl of tel. 020-564 11 64)

Bijlage: Puzzelsport.jpg

Keesing Nederland BV