Inverko N.V. publiceert jaarverslag 2015 en verandert naam in PHELIX N.V.

AMSTERDAM, April 11, 2017 /PRNewswire/

Inverko N.V. maakt het jaarverslag 2015 bekend en doet een voorstel tot naamswijziging in Phelix N.V. De publicatie van het jaarverslag en de naamswijziging vormen - na het bereiken van het crediteurenakkoord in oktober 2016 - de tweede stap richting een herstructurering van Inverko N.V.

Op 24 mei zal Inverko een Algemene Vergadering van Aandeelhouders houden. De vergadering vindt plaats in het World Trade Center Amsterdam. Tijdens deze bijeenkomst zullen de aandeelhouders om goedkeuring worden gevraagd aangaande de jaarrekening 2015. Tevens zal de voorgestelde naamswijziging van Inverko N.V. in Phelix N.V. worden voorgelegd. De belangrijkste reden voor de naamswijziging is de intentie van de directie om nieuwe, nog nader te bepalen activiteiten in de vennootschap onder te brengen.

De agenda van de aandeelhoudersvergadering en het jaarverslag zijn op de website van Inverko gepubliceerd.

Selwyn Duijvestijn
CEO Inverko N.V.
PRN NLD

Source: Inverko N.V.