Mindtree plaatst zich in de leiderscategorie voor uitgeven, uitzenden en onderwijs in Zinnov Zones 2016 - Media & Technologie

BANGALORE en WARREN, New Jersey, March 31, 2017 /PRNewswire/ --

Mindtree, een wereldwijde dienstverlener voor digitale transformatie en IT, heeft zich tijdens het wereldwijde onderzoek van Zinnov naar media- en technologiediensten, ook wel Zinnov Zones 2016 - Media & Technology genaamd, in de leiderscategorie geplaatst vanwege hun verticale productaanbod op het gebied van uitgeven, uitzenden en onderwijs. In het speciaal voor technologie bestemde beoordelingsgedeelte werd Mindtree aangemerkt als een volwassen en gevestigde speler voor de directe levering van videotechnologie.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140416/681203 )

Het onderzoek biedt verticale en technologie-specifieke beoordelingen die onder meer zijn gebaseerd zijn op parameters zoals capaciteit, koppelingen in ecosystemen en klantenrelaties. De verticaal-specifieke beoordeling richt zich op verkopers in alle dienstverleningssegmenten en het aanbod voor de desbetreffende segmenten. De technologie-specifieke beoordeling evalueert daarentegen de capaciteiten van dienstenaanbieders op belangrijke opkomende technologische terreinen. Klik hier [https://www.slideshare.net/zinnov/zinnov-zones-media-technology-2016 ] voor een beknopte samenvatting van het onderzoek.

"Door de opkomst van digitale technologieen wordt de mediasector op een interessante manier voortdurend omgevormd. Onze klanten in de mediasector zien ons als een adviseur waar ze op kunnen vertrouwen, door onze sterke capaciteiten op het gebied van oplossingen voor digitale en mobiele technologie, content management en gerelateerde oplossingen", zegt Balaji Thirumalai, SVP en Head Technology, Media & Services Business van Mindtree. "Deze erkenning door Zinnov getuigt van onze aanzienlijke investeringen, onze innovatieve aanpak en onze competentie. Hiermee creeren we waardevolle bedrijfsresultaten voor onze klanten".

"Volgens de beoordeling bevindt Mindtree zich in de leiderscategorie op het gebied van uitgeven, uitzenden en onderwijs. Door hun ruime ervaring in productontwikkeling en het vermogen om end-to-enddiensten op het gebied van gegevensbeheer/analytics te bieden, onderscheidt Mindtree zich van de concurrentie. In de toekomst plaatsen deze capaciteiten het bedrijf in een unieke positie om andere groeisegmenten aan te boren, zoals de media- en entertainmentsector", zegt Sidhant Rastogi, Partner en Practice Head bij Zinnov.

Over Zinnov

Zinnov is opgericht in 2002 en het hoofdkwartier bevindt zich in Silicon Valley (Verenigde Staten) en Bangalore (India). In de afgelopen tien jaar heeft het bedrijf diepgaande expertise opgebouwd in technische ontwikkeling en digitale praktijkgebieden. Het bedrijf helpt klanten om wereldwijde ecosystemen op het gebied van innovatie en technologie effectief te gebruiken om daarmee de innovatie en digitale verandering te versnellen.

Het ervaren professionele team van Zinnov bedient klanten in de sectoren software, automotive, telecom en netwerken, halfgeleiders, consumentenelektronica, opslag, gezondheidszorg, bankwezen, financiele dienstverlening en verticale detailhandelproductaanbod in de VS, Europa, Japan en India. Neem voor meer media-inlichtingen contact op met Jaya Shukla via media@zinnov.com

Over Mindtree

Mindtree [NSE:MINDTREE] levert digitale transformatie- en IT-diensten, van ideeenvorming tot uitvoering, die Global 2000-klanten in staat stellen hun concurrenten voor te blijven. Mindtree is 'digitaal geboren' en gebruikt een flexibele aanpak welke is gericht op samenwerking om op maat gemaakte oplossingen voor de hele digitale waardeketen te creeren. Tegelijkertijd optimaliseert onze diepgaande expertise op het gebied van infrastructuur en applicatiebeheer uw IT tot een strategisch middel. Of u uw bedrijf nu moet differentieren, uw bedrijfsfuncties wilt vernieuwen of uw omzetgroei wilt versnellen, wij kunnen u helpen. Ga naar http://www.mindtree.com voor meer informatie.

Contactpersonen voor de media
India