Euro Media Group kondigt de benoeming van een interim CEO aan

PARIJS, March 31, 2017 /PRNewswire/ --

Thierry Drilhon heeft aangekondigd dat hij zijn functie van CEO van Euro Media Group om persoonlijke redenen en met instemming van de aandeelhouders van de groep heeft neergelegd.
Voor het zien van de Multimedia News Release, klik hier: https://www.multivu.com/players/uk/8073951-euro-media-group-appoint-interim-ceo
De Raad van Bestuur bedankt Thierry Drilhon voor zijn inzet ten aanzien van de ontwikkeling van de groep gedurende de afgelopen bijna 5 jaar. Hij heeft zijn ervaring met nieuwe technologieën en zijn grote menselijke kwaliteiten met succes kunnen inzetten om de ambities van Euro Media Group op Europees en internationaal niveau waar te maken.
Teneinde de koers van de transformatie ingezet door Thierry Drilhon vast te houden, zal snel een nieuwe CEO worden aangetrokken. In afwachting daarvan stelt de Raad van Bestuur zijn vertrouwen in Patrick van den Berg, de CFO van de groep, om in de tussentijd de functie van CEO waar te nemen. Zijn opdracht zal zijn om de ontwikkelingsstrategie voort te zetten en de leiding te nemen ten aanzien van de diverse ambitieuze lopende projecten.
Patrick van den Berg is sinds 2005 bij EMG werkzaam, na 7 jaar bij PwC, en is begin 2013 tot CFO benoemd. Zijn loopbaan binnen EMG en zijn gedegen ervaring in de sector maken van hem de beste troef van de groep om deze tussenliggende periode te managen.
About Euro Media Group:
Euro Media Group is a leading provider of broadcast facilities and services on the European market. The Group combines unique know-how and world-renowned expertise to master the entire value chain from image creation to distribution.
New-media driven, Euro Media Group is a valued partner for major international events, including sport (Tour de France, Football World Cup and Formula 1...) live shows (Eurovision, Royal Weddings, concerts...) and entertainment (The Voice, Masterchef, the X-Factor...). Euro Media Group owns the largest range of studios as well as the greatest fleet of mobile facilities in Europe.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160905/404066LOGO )

Photo:

Video:

Euro Media Group (EMG)

CONTACT: Sylvie-Anne BURR, +33 6 84 81 95 88, Email :Allison.luner@euromediagroup.com

PR Newswire