Leonardo Hotel Amsterdam City Centre - Modern hotel met stijl

BERLIJN en AMSTERDAM, March 29, 2017 /PRNewswire/ --

- Complete renovatie zorgt voor een frisse, nieuwe look

Na een drie maanden durende, omvangrijke renovatie heeft het Leonardo Hotel Amsterdam City Centre nu een nieuwe en frisse look - modern, elegant en stijlvol. Op indrukwekkende wijze overtuigt het Leonardo-ontwerp met een open lobbyconcept dat de gasten al bij binnenkomst in het hotel in het "hier en nu" verwelkomt. Lobby, bar en lounge zijn op een transparante, open en ruime wijze vormgegeven en direct met elkaar verbonden. Aangevuld met warme, oplichtende pastelkleuren en een op maat gesneden lichtconcept, nodigt het hotel uit tot een direct gevoel van welbehagen. Ook de 103 kamers zijn opnieuw ontworpen. Kenmerkend voor de look en feel van Leonardo Hotels zijn expressieve lokale beeldmotieven die een directe verwijzing naar Amsterdam en omgeving vormen. De hotelgroep heeft meer dan 3 miljoen euro in de transformatie geïnvesteerd. Verantwoordelijk voor het nieuwe design is hotelinterieurontwerper Andreas Neudahm.
"Met de renovatie van ons Amsterdam City Center bieden we nu een geweldige locatie midden in de stad. Onze gasten kunnen zich verheugen op een modern hotel met stijl en hoge kwaliteitsnormen. Voor Leonardo Hotels is Amsterdam een belangrijke bestemming: Vanaf het najaar van 2018 zullen we worden vertegenwoordigd door een nieuw 4-sterren Superior-hotel van het Royal-merk in het stadsdeel Overamstel. Er zitten nog meer projecten in de pijplijn", zegt Daniel Roger, Managing Director Leonardo Hotels Europe.
Meer informatie via: https://www.leonardo-hotels.nl/leonardo-hotel-amsterdam-city-center
LEONARDO HOTELS is de Europese divisie van de Fattal Hotels Group, opgericht door David Fattal in Israël. De Leonardo Hotels zijn in Israël en Europa met meer dan  115 hotels in meer dan 50 bestemmingen vertegenwoordigd. Sinds 2006 is Leonardo Hotels met ruim 75 hotels in meer dan 40 bestemmingen op de Europese markt actief in de superior categorie met 3 tot 4 sterren en gelijkwaardige niveaus. De hotelgroep, op dit moment vertegenwoordigd in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België, Nederland, Engeland, Schotland, Spanje, Hongarije, Polen, Tsjechië en Italië, biedt met meer dan 13.000 kamers en meer dan 22.000 msquared conferentiecapaciteit locaties om te ontspannen, welke worden gekenmerkt door een eigen regionaal karakter, een lokale context en een eigen identiteit qua design met een eigen sfeer en individuele uitstraling. Volgens het bedrijfscredo "feeling good" - een goed gevoel, staat 100% tevredenheid van de gasten centraal. De directiezetel voor Europa is Berlijn. Het overkoepelende merk Leonardo Hotels wordt door de merken "Leonardo Hotels", "Leonardo Royal Hotels", "Leonardo Boutique Hotels" en "NYX Hotels" aangevuld.

Perscontact Leonardo Hotels
Anne Radies