Getac: samenwerking met Trivalent voor levering eerste databeveiliging van de volgende generatie voor robuuste computerapparatuur

Strategisch partnerschap levert door de NSA goedgekeurde beveiliging voor overheids- en commerciële markten

LONDON, 27 maart 2017 /PRNewswire/ -- Getac heeft vandaag haar partnerschap met Trivalent, een toonaangevende leverancier van databeveiligingsdiensten van de volgende generatie, bekendgemaakt. Samen gaan de bedrijven als eerste naadloze en sterke databeveiliging van de volgende generatie leveren op robuuste computerapparatuur. Door de integratie van Trivalent's softwarebeveiliging in haar productlijn met robuuste apparatuur, bevestigt Getac haar toewijding aan de bescherming van klantgegevens met technologie die is gecertificeerd door de NSA.

Getac notebooks, tablets en handhelds worden gebruikt voor het genereren en verwerken van zeer gevoelige data in veeleisende werkomgevingen en industriesectoren, zoals defensie, gezondheidszorg, buitendiensten en wetshandhaving. Door de incorporatie van Trivalent's databeveiligingstechnologie, waaronder haar unieke Data Alchemy(TM) dat gegevens volledig onbruikbaar weergeeft aan ongeautoriseerde partijen, versterkt Getac haar toewijding de meest geavanceerde databeveiligingstechnologie te leveren.

"Onze samenwerking met Getac maakt databeveiliging mogelijk op het moment dat content wordt gecreëerd," aldus Ermis Sfakiyanudis, medeoprichter en CEO van Trivalent. "Getacʹs klantenbestand is werkzaam in gebieden waar vertrouwelijke informatie wordt gegenereerd. Er is behoefte aan een veilige omgeving om deze content te kunnen creëren en delen. Trivalent's bewezen encryptie en versnipperingsbenadering levert een optimale solution met veilige opslag op het apparaat of in de cloud en voldoet aan uiteenlopende zakelijke en overheidsvereisten."

"Getac's partnerschap met Trivalent is een verdere differentiatie van onze robuuste apparatuur en onze toewijding aan klantveiligheid en beveiliging in een zeer competitieve markt," aldus Rowina Lee, Vicepresident van Global sales & Business Development Center. "Apparaten van Getac zullen de eerste zijn binnen de robuuste sector die databeveiliging van de volgende generatie bieden en leveren het veiligste platform voor onze klanten."

Over Trivalent

Trivalent is de toonaangevende leverancier van databeveiliging van de volgende generatie. Onze producten voor edge- of cloudopslag bevatten de meest gevoelige informatie van organisaties. Trivalent's beveiliging reist met gevoelige data door ieder proces en door iedere transactie en revolutioneert de markt voor databeveiliging. Trivalent's solutions zijn goedgekeurd door de NSA voor verzekerde geavanceerde bescherming op bestandsniveau tegen ongeautoriseerde toegang in de meest onvoorspelbare omgevingen. Kijk voor meer informatie op www.trivalent.co [http://www.trivalent.co/].

Over Getac

Getac Technology Corporation, een belangrijk dochterbedrijf van MiTAC-Synnex Business Group (geconsolideerde inkomsten in 2016: $ 29,06 miljard), werd in 1989 opgericht als een joint venture met GE Aerospace voor de levering van defensiegerelateerde electronische producten. Getac's activiteiten omvatten robuuste notebooks, tablets en handhelds voor militaire, politie-, overheids-, communicatie-, productie- en transporttoepassingen, uiteenlopend van volledig robuust tot commercieel robuust. Getac's sterke capaciteit op het gebied van onderzoek en ontwikkeling maakt de levering mogelijk van maatwerk op een hoog niveau en alle aspecten van hard- en software-integratiesolutions.

Neem voor meer informatie contact op met:

Getac Christin Wang Christin.wang@getac.com [mailto:Christin.wang@getac.com] +886 27857888 Ext:5733

Getac

PR Newswire