Deloitte Digital lanceert DigitalMix(TM)

Nieuw ecosysteem-platform zorgt voor een meer eenduidige klantervaring in de digitale wereld



SYDNEY, 21 maart 2017 /PRNewswire/ -- Vandaag, bij de Salesforce World Tour Sydney, kondigde Deloitte Digital de lancering aan van DigitalMix(TM), een nieuw digitaal ecosysteemplatform dat zorgt voor eenduidige, op maat gemaakte ervaringen voor klant-engageringskanalen. DigitalMix brengt een ecosysteem samen van toonaangevende aanbieders van technologie, waaronder Salesforce en een aantal anderen in CRM, ERP, Digitale Marketing, Omni-Channel en Tweet-to-Cash. DigitalMix staat voor de blijvende investering van Deloitte in haar wereldwijde samenwerking met Salesforce, een van de kerntechnologieën in DigitalMix.



http://photos.prnewswire.com/prnvar/20160614/379251LOGO [http://photos.prnewswire.com/prnvar/20160614/379251LOGO]

"Steeds vaker horen wij van onze klanten dat er behoefte bestaat aan een integratie van digitale platforms voor CRM, cloud, digitale marketing en andere terreinen", zei Andy Main, principal, Deloitte Consulting LLP en hoofd van Deloitte Digital. "Wij hebben hierop gereageerd met DigitalMix, en hiermee worden de beste elementen van ons strategische ecosysteem samengebracht om tijd naar waarde voor onze klanten te versnellen."

In deze DigitalMix zijn een aantal vooraf gedefinieerde en geïntegreerde oplossingen opgenomen die toonaangevende cloud en op-locatie platforms samenbrengen in het digitale domein. Daarnaast zorgt Deloitte Digital voor de diepgaande branche-gerelateerde en functionele kennis, waardoor deze oplossingen relevant worden.

"In de snel veranderende digitale wereld van vandaag wordt alles en iedereen slimmer en meer verbonden," zei Tyler Prince, executive vice president, worldwide alliances and go-to-market innovation, Salesforce. "Ons langlopende, internationale samenwerkingsverband met Deloitte Digital heeft ervoor gezorgd dat klanten een duidelijke strategie hebben voor het aandrijven van hun digitale transformaties, en wij zijn tevreden over het feit dat Salesforce DigitalMix zal helpen aandrijven."

"Salesforce is een van de hoofdelementen van DigitalMix omdat het onder andere de digitale transformatie bij onze klanten mogelijk heeft gemaakt," zei Paul Clemmons, principal, Deloitte Consulting LLP en global Salesforce leader, Deloitte Digital. "DigitalMix is een digitale oplossing van de volgende generatie die CRM, digitale marketing en omni-channel capaciteiten met elkaar verbindt. Dit is een significante vooruitgang voor onze Salesforce-samenwerking en gezamenlijke klanten die het digitale bedrijf op zijn kop zullen zetten."

Deloitte Digital zal DigitalMix laten zien bij de Salesforce World Tour op 21 maart 2017, in Sydney, Australië. Daarnaast zal er op de show een live systeemdemonstratie beschikbaar zien. Ga voor meer informatie naar www2.deloitte.com/digitalmix.

Over Deloitte Deloitte biedt audit-, advies-, belastings- en consultingdiensten aan veel van de meest bewonderde merken ter wereld, waaronder 80 procent van de Fortune 500 en meer dan 6000 private en mid-market bedrijven. Onze mensen werken in meer dan 20 branchesectoren om zo meetbare en blijvende resultaten te leveren, waarmee het vertrouwen bij het publiek in onze kapitaalmarkten mede wordt versterkt, klanten worden geïnspireerd om hun meest ingewikkelde zakelijke beslissingen met vertrouwen te nemen, en de weg vrij te maken voor een sterkere economie en een gezonde samenleving.

Deloitte verwijst naar Deloitte Touche Tohmatsu Limited, een Brits particulier bedrijf met beperkte aansprakelijkheid ("DTTL"), haar netwerk van aangesloten bedrijven en hun aanverwante entiteiten. DTTL en elk van de bedrijven die erbij zijn aangesloten, zijn juridisch afzonderlijke en onafhankelijke entiteiten. DTTL (ook wel gekend als "Deloitte Global") levert geen diensten aan klanten. In de Verenigde Staten verwijst Deloitte naar een of meer van de Amerikaanse aangesloten bedrijven van DTTL, hun verwante entiteiten die onder de naam "Deloitte" actief zijn in de Verenigde Staten en hun respectievelijke partners. Bepaalde diensten zijn mogelijk niet beschikbaar voor het auditeren van klanten onder de regelgeving van overheidsfinanciën. Ga a.u.b. naar www.deloitte.com/about [https://www2.deloitte.com/us/en/legal/about-deloitte.html] voor meer informatie over ons wereldwijde netwerk van aangesloten bedrijven.

Salesforce en anderen zijn handelsmerken van Salesforce.com, inc.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160614/379251LOGO [http://photos.prnewswire.com/prnh/20160614/379251LOGO]



Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160614/379251LOGO


Deloitte


CONTACT: CONTACTPERSOON: Heather Graubard, Public Relations, Deloitte, +1206 214 8698, hgraubard@deloitte.com


Web site: http://www.deloitte.com/

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234