Automobility LA(TM) Maakt Leden Adviesraad 2017 Bekend

Managers van Audi, General Motors, Los Angeles Department of Transportation en Time Inc. Nemen Zitting in Adviesraad van Enige Vakbeurs in de Auto-Industrie

LOS ANGELES, 21 maart 2017 /PRNewswire/ -- De Los Angeles Auto Show [http://laautoshow.com/] (LA Auto Show®) maakt vandaag de benoeming bekend van vier nieuwe leden in de AutoMobility LA Adviesraad. Partha Goswami, Manager of Technology Insights bij General Motors; Anupam "Pom" Malhotra, Director of Connected Vehicles bij Audi of America; Seleta Reynolds, General Manager van het Los Angeles Department of Transportation; en Alex Roy, President van Europe By Car en Freelance Auteur voor Time Inc.'s The Drive sluiten zich aan bij topmanagers en deskundigen van toonaangevende bedrijven in de automobiel- en technologische industrie. De nieuwe bestuursleden van AutoMobility LA, de synergie van de LA Auto Show's Connected Car Expo® en hun Press & Trade Days, gaan mede vormgeven aan de algehele programmering op het autocongres, inclusief sprekers, panels en prijsvragen.

https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg ]

De adviesraad zal samen met Andy Gryc, al vier jaar Congresdirecteur en een veteraan, doorslaggevend zijn in de strategische koers en congresagenda van AutoMobility LA, dat gehouden zal worden van 27-30 november 2017 in het Los Angeles Convention Center. Daarnaast zullen de bestuursleden een cruciale rol spelen bij de 'thought leadership' presentaties die gedurende AutoMobility LA gehouden zullen worden, waarbij ervoor gezorgd wordt dat ook de meest urgente vraagstukken rond de toekomst van vervoer aan bod zullen komen bij de sprekers en in de thema's.

"Gezien de voortgaande snelle evolutie van de nieuwe automobielindustrie zijn we verheugd dat we een aantal prominenten hebben die ons congres dit jaar mede gaan vormgeven," aldus Lisa Kaz, President en CEO van de LA Auto Show en AutoMobility LA. "Met advies en inbreng van deze deskundigen kunnen wij uitzien naar een sprekersopstelling voor dit jaar die zullen stilstaan bij de nieuwe technologieen waarmee het auto-ecosysteem op de schop gaat en die uitleg gaan geven over hun nieuwste innovaties."

Lijst van Leden Adviesraad AutoMobility LA 2017:

Bryan Biniak, Entrepreneur in Residence, Nokia Growth PartnersBryan Biniak is een EiR bij Nokia Growth Partners, waar hij bijdraagt als investeerder op het gebied van growth stage virtual reality, augmented reality, connected vehicle en IoT. Voorheen was Biniak General Manager DX bij Microsoft Corporation. Daarnaast was hij als Global Vice President bij Nokia Corporation leidinggevend in de wereldwijde toepassing en in het ontwikkelingsecoysteem en de winkelverkoop van feature phones en smart devices.

John Ellis, Lead Manager, Ellis & AssociatesJohn Ellis is lead manager van Ellis & Associates, een wereldwijde management consultancy gericht op embedded software en softwarestrategie voor het IoT, met name op het gebied van transport en zelfrijdend vervoer. Voorheen was Ellis de Global Technologist bij de connected car-divisie van Ford Motor Company. Als zodanig was hij betrokken bij specificering, ontwerp en initiële ontwikkeling van Sync Gen 3, next generation Sync services (Ford's connected car+cloud service) alsmede SmartDeviceLink, een API-systeem voor het integreren van mobiele apparatuur in auto's en de genese van Apple's Carplay en Google's Android Auto.

Justin Fishkin, Chief Strategy Officer, Local MotorsJustin Fishkin is Chief Strategy Officer van Local Motors. Hij combineert zijn levenslange toewijding aan duurzaamheid en verschil maken in de wereld met een achtergrond in financieren en beleggen. Voorheen was hij Senior Portfolio Manager van Carbon War Room, waar hij zich inspande voor de incubatie en toepassing van winstgevende oplossingen voor klimaatverandering. Hij begon zijn carrière als beleggingsbankier bij Goldman Sachs en werd later investeerder.

Partha Goswami, Manager of Technology Insights, General MotorsPartha Goswami heeft ruim 24 jaar ervaring in de automobielindustrie, met een ervaringsachtergrond die uiteenloopt van productontwikkeling, technologieplanning tot een reeks bedrijfsprojecten waaronder strategische planning en merkstrategie. De laatste acht jaar heeft hij gewerkt aan diverse facetten van technologiestrategie. Zijn huidige verantwoordelijkheid als Manager of Technology Insights binnen GM's eenheid marktonderzoek, ligt bij het identificeren van technologietrends, het verkennen van toekomstige implicaties en cascaderend inzichten presenteren aan stakeholders binnen de onderneming.

Derek Kan, General Manager, LyftDerek Kan is de General Manager van Lyft en werd onlangs benoemd tot lid van de Raad van Bestuur van AMTRAK. Voorheen was hij Director of Strategy bij Genapsys, een opstartende onderneming op het gebied van DNA sequencing. Van 2012 tot en met 2014 was hij verbonden aan Bain & Company. Kan is tevens werkzaam geweest als Adviseur bij Elliott Management. Hij was eerder beleidsadviseur voor de Republikeinse leider van de Senaat in de VS Mitch McConnell en was voorts hoofdeconoom voor de Senate Republican Policy Committee en Presidential Management Fellow bij de White House Office of Management and Budget.

Roger Lanctot, Associate Director, Global Automotive Practice, Strategy AnalyticsAls Associate Director in the Global Automotive Practice at Strategy Analytics heeft Roger Lanctot een belangrijke stem in het vaststellen van toekomstige trends in de veiligheidsinrichting van voertuigen, aandrijf- en infotainment systemen. Hij kan bogen op 25 jaar ervaring in de technologie-industrie als analyst, journalist en consultant. Lanctot was uitvoerend en deelnemend actief in belangrijk onderzoek binnen deze industrie, betrokken bij het ontstaan van nieuwe onderzoeksproducten en -diensten, en adviesgevend op het terrein van strategie en concurrentie gedurende zijn hele loopbaan.

Anupam "Pom" Malhotra, Director, Connected Vehicles bij Audi of AmericaAnupam "Pom" Malhotra is Director for Connected Vehicles bij Audi of America en verantwoordelijk voor bedrijfsmatige en operationele groei van de Audi connect service en de ontwikkeling van Audi's digitaliseringsportfolio voor connected cars. Pom kwam bij Audi in 2010 vanuit General Motors, waar hij werkzaam was als head of location based services voor OnStar, merk onderdeel van GM. Pom heeft in zijn ruim 20-jarige loopbaan binnen de automobielindustrie met name gewerkt op het snijpunt van business en technologie. Hij werkt bij Audi mee aan de verwezenlijking van diens toekomstvisie op het terrein van mobiliteit.

Manuela Papadopol, Director, Business Development and Communications, ElektrobitManuela Papadopol is verantwoordelijk voor commerciële ontwikkeling en wereldwijde communicatie bij Elektrobit. In deze rol identificeert, formuleert en overziet zij strategische samenwerkingsverbanden voor Elektrobit in de automobiel- en technologische industrie. Zij is een actief lid van Women in Automotive Technology, een netwerkorganisatie die is opgericht om binnen de automobielindustrie te verbinden, voor te lichten en de toekomst te sturen. Papadopol is tevens licentiehouder van een octrooi in stemgestuurde acquisitie van non-local content. Zij ontving de titel 2016 Woman Worth Watching van Diversity Journal en werd uitgelicht in Connected World Magazine's "Women of IoT Marketing" 2016.

Seleta Reynolds, General Manager, Los Angeles Department of TransportationSeleta Reynolds is General Manager van de federale vervoersdienst van Los Angeles, het Department of Transportation, bij benoeming door burgemeester van Los Angeles Eric Garcetti. Reynolds is verantwoordelijk voor de implementatie van Great Streets for Los Angeles, het plan om het aantal verkeersslachtoffers te verminderen, het aantal fietsers te verdubbelen en de toegang tot een geïntegreerd vervoerssysteem voor Los Angeles e.o. te vergroten. Reynolds beschikt over ruim 18 jaar ervaring in de Amerikaanse vervoersbranche.

Alex Roy, President van Europe By Car, Freelance Auteur voor Time Inc.'s The DriveAlex Roy is President van Europe By Car, Freelance Auteur voor Autonomy/Mobility bij Time Inc.'s The Drive, gastpresentator van /DRIVE op NBC Sports, medewerker van de bladen Jalopnik en Road & Track en presentator van de Autonocast car tech podcast. Roy is tevens auteur van "The Driver" en Executive Producer en steracteur in "32 Hours, 7 Minutes."

Danny Shapiro, Senior Director of Automotive, NVIDIADanny Shapiro is Senior Director van NVIDIA's Automotive Business Unit. In die functie werkt hij aan artificial intelligence oplossingen voor zelfrijdende auto's en in-vehicle co-pilots. Shapiro heeft een Bachelor of Science in Electrical Engineering and Computer Science van Princeton University en een MBA van de Haas School of Business van UC Berkeley. Tevens zit hij in Adviesraden voor het Connected Car Council en de NVIDIA Foundation, die zich bezighouden met computationele oplossingen voor kankeronderzoek.

Directeur van het Congres:

Andy Gryc, Co-Founder, CX3 MarketingAndy Gryc is mede-oprichter van CX3 Marketing, een bedrijf dat diensten verleent aan diverse klanten in de automobielindustrie die liggen op het gebied van technology-savvy marketing, waaronder strategie tactiek en inhoud. Zijn reputatie binnen de industrie is gebaseerd op zijn ruim twintig jaar praktijkervaring in de automobielindustrie en sectoren die daarmee geïntegreerd zijn - software architectuur en software engineering, technical sales en product marketing - bij bedrijven als QNX, OnStar and HP. In verband met zijn sterke reputatie als iemand die complexe technologie begrijpelijk maakt en de afstand tussen technische en niet-technische stakeholders overbrugt, won Gryc de "Top Car Tech Celeb, Analyst, or Advocate" van Auto Connected Car News, 2015.

Over de Los Angeles Auto Show en AutoMobility LA

Opgericht in 1907 was de Los Angeles Auto Show (LA Auto Show®) het eerste jaarlijkse autocongres van betekenis voor Noord-Amerika. In 2016 zijn de Press & Trade Days gefuseerd met de Connected Car Expo (CCE) in AutoMobility LA(TM), het eerste handelscongres binnen de autoindustrie waarin bedrijven uit de technologiewereld en de autobranche samenkomen bij de lancering van nieuwe producten en technologie en om de meest urgente vraagstukken rond de toekomst van vervoer en mobiliteit te bespreken. AutoMobility LA 2017 zal plaatsvinden in het Los Angeles Convention Center van 27-30 november, waarbij tevens autofabrikanten hun nieuwe modellen laten debuteren. LA Auto Show 2017 zal voor het publiek geopend zijn van 1-10 december. AutoMobility LA is waar de nieuwe autoindustrie zaken doet, baanbrekende producten onthult en strategische aankondigingen doet voor de aanwezige pers en vakmensen uit de industrie van over de hele wereld. De LA Auto Show wordt ondersteund door de Greater L.A. New Car Dealer Association en wordt georganiseerd door ANSA Productions. Voor het laatste congresnieuws en voor meer informatie is de LA Auto Show te volgen op Twitter: twitter.com/LAAutoShow [https://twitter.com/LAAutoShow] of Facebook: facebook.com/LAAutoShow [http://www.facebook.com/LAAutoShow/] en men kan zich aanmelden voor e-mail alerts op http://www.laautoshow.com/ [http://www.laautoshow.com/]. Ga voor meer informatie over AutoMobility LA naar: http://www.automobilityla.com/ [http://www.automobilityla.com/].

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg]

Photo: https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg

Los Angeles Auto Show